Gå til innhold

Inspirert: Cola light/zero smaker da bedre enn Pepsi max

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forstår ikke hvorfor så mange blir avhengig av akkurat den brusen. Den smaker jo ikke godt i det hele tatt?

Anonymous poster hash: 1e3b7...b7e
Skrevet

Forstår ikke hvorfor så mange blir avhengig av akkurat den brusen. Den smaker jo ikke godt i det hele tatt?

Anonymous poster hash: 1e3b7...b7e

Jeg liker ikke Cola/ cola light eller cola zero. Men Pepsi max derimot......... mmmmmmm Og prøver nå å slutte.

Anonymous poster hash: 5d3c2...a3e

Skrevet

Cola Zero er best!

Anonymous poster hash: 525a7...986
Skrevet

Pepsi max er desidert best. Og det er den som selger mest også, så det er nok flest som er enig med meg :)

Anonymous poster hash: 4f5ea...edc
Skrevet

Nei, nei, nei, nei....helt feil....pepsi max er mye bedre :-)

Anonymous poster hash: ef183...f90
Skrevet

er 2 vidt forskjellige smaker... Jeg liker best Cola Zero. Cola light har jeg sluttet helt å drkke etter at Zero kom.

Pepsi max har jo grei smak, men den blir tam etter bare 5 minutter, i tillegg til at det er så EKSTREMT mye kullsyre i den at den blirjo til skum i munnen før man rekker å svelge :S 

Cola zero <3

Skrevet

Og jeg synes at alle de nevnte smaker søppel... Folk liker forskjellige ting, enkelt og greit.

Skrevet

Har aldri likt noen av light variantene av cola eller Pepsi, men nå har jeg faktisk fått smaken på cola zero:) synes den smaker mest "naturlig" av light variantene. Pepsi Max smaker virkelig syntetisk!

Men jeg foretrekker å heller drikke ordentlig brus, bare mye sjeldnere.

Skrevet

Pepsi max er den eneste light brusen jeg liker, Pepsi derimot smaker dritt!!!

Anonymous poster hash: 46e00...bb0

Skrevet

pepsi max er grusomt. nesten så jeg lar være å drikke brus om den blir servert! cola ZERO derimot!! aaaaahh beste som finst ever :)

Skrevet

Cola light/zero smaker pyton...

Anonymous poster hash: e4d8f...9b2
Skrevet

Jeg syns omvendt. Ikke glad i cola zero, elsker Pepsi Max :D

Skrevet

Pepsi Max er mye bedre en Cola light/zero som blir direkte smakløs i sammenligning. Tab extra derimot er desidert best ;)

Skrevet

Dr Pepper... Mmmmmmh! :D

Anonymous poster hash: bae63...94d
Skrevet

Pepsi Max er mye bedre en Cola light/zero som blir direkte smakløs i sammenligning. Tab extra derimot er desidert best ;)

Nei æsj

Anonymous poster hash: 397e8...1f8

Skrevet

pepsi max her og! Vi drakk cola før, men gikk over til pepsi max, nå syns jeg ikke cola smaker så godt :P det beste hadde vært å slutte med all form for brusdrikking.....

Skrevet

Liker alle jeg, hehe:) Men favoritten er Pepsi Max, så Cola Zero og sist Cola Light som jeg kun kjøper om det ikke finnes noe annet! mmm..

Skrevet

pepsi max er best i verden. cola smaker dritt. kort fortalt.

Anonymous poster hash: 8f274...8bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...