Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Hittil i år har flere sett votter, 1 regnjakke, ett fleecesett, et par cherrox og X antall luer blitt borte. Og ja, alt er merket. Hvor blir det av alt sammen? Anonymous poster hash: 0cafc...956
Gjest deterbaremeg:):) Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 Noen tar med feil og er trege med å ta tilbake, noen stjeler og noe bare forsvinner, og dukker opp igjen når maken er kastet;-)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Regner med at du ikke har merket det på utsiden. Det er det eneste som duger. Anonymous poster hash: 3db4f...a3e
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 På utsiden? Hva mener du, skrive navnet på utsiden av lua og cherroxene? Nei, jeg merker med både merkepenn OG merkelapper, tydelig rett på innsiden. Anonymous poster hash: 0cafc...956
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #5 Skrevet 8. januar 2014 Jeg får begynne med det jeg også da. Teit at sånt skal være nødvendig. Anonymous poster hash: 0cafc...956
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #6 Skrevet 8. januar 2014 Jeg setter merkelapper på utsiden, og på alle deler, f.eks. hetta. Alltid en merkelapp på beinet av dressen, på rompa av jakka osv. I tillegg sjekker jeg over at alt jeg har sendt meg fortsatt er der hver dag. Da oppdager jeg fort om noe mangler. De gangene det har skjedd har jeg funnet det i feil skuff, hylle eller i hvem er dette sitt kassa av en feil. Jeg har aldri mistet noe, selv om det er et problem i vår barnehage også. Anonymous poster hash: bed13...12e
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #7 Skrevet 8. januar 2014 Hvis det er snakk om skole så må faktisk dere gå inn på skolen og finne ut hvor de har gjenglemt tøy. Mulig mye ligger der rett og slett. I motsetning til barnehage er det ikke mange ansatte som har mulighet til å gå å rydde i garderoben og henge ting dit det hører hjemme hele tiden. Jobber selv på Skole og det kaoset som oppstår når så mange barn skal kle fort av og på seg gjør at ting fort blir lagt feil eller slengt avgårde. Og første og andre klasse elever spesielt er lite flink til å legge ting på plass der det hører hjemme. Selv om det står en voksen der til å hjelpe ved av og påkledning er det ikke slik at denne personen har tid til å hjelpe alle som skal ha hjelp og samtidig passe på at alle henger alt pent på plass der det skal. Det er tross alt snakk om at barna skal kle av eller på seg på noen minutter. På sommeren er det også slik at vi ved endt skoledag må ut og plukke opp klær som store og små har slengt fra seg over hele skolegården. Det er ikke så rart at noen barn minster en del klær. I barnehagen kan man kreve litt mer og selv bruker jeg å gi beskjed når noe er borte slik at de skriver det opp og er det ikke tilbake på en dag eller to så henger de synlig lapp om hva som mangler. Da har stort sett det meste kommet tilbake og etter noen ganger har mindre blitt borte. Anonymous poster hash: cdcca...53d
Superdolly Skrevet 8. januar 2014 #8 Skrevet 8. januar 2014 Noen tar med feil og er trege med å ta tilbake, noen stjeler og noe bare forsvinner, og dukker opp igjen når maken er kastet;-) Det er sant, og for å forhindre at ting blir stjålet er det en god ide å merke på utsiden. Da blir det ikke så stas å gå med det plutselig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå