Gå til innhold

Herregud så lat jeg er !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er nå snart 8 mnd,og enda våkner hun hver natt pga hun har mista smokken sin.og hun våkner halv 6...

Så når hun sover i 7.30-8 tida,sover jeg også.I dag våkna vi 10.30...

Jeg kunne gått tur istedet,men neida,liggr og snorker på sofaen istedet for å gjøre en dritt..!

Kjenner jeg har dårlig samvittighet for det...

Hva gjør dere når deres små ligger og sover?

Anonymous poster hash: ca730...7bb
Skrevet

Gjorde akkurat som deg. Jeg liker meg best våken på natten, så jeg tok husarbeidet da :)

Anonymous poster hash: 99442...422
Skrevet

Æssa.. nyyyyt denne tiden hvor du faktisk kan bruke til akkurat det du vil!

Hvor lenge kan man det liksom?

Snarte r det ut i arbeid igjen, og det blir ikke mulighet til å sløve på sofaen på formiddagen.

Kos deg videre du, din lating. ;)

Anonymous poster hash: be5d9...858
Skrevet

Æssa.. nyyyyt denne tiden hvor du faktisk kan bruke til akkurat det du vil!

Hvor lenge kan man det liksom?

Snarte r det ut i arbeid igjen, og det blir ikke mulighet til å sløve på sofaen på formiddagen.

Kos deg videre du, din lating. ;)

Anonymous poster hash: be5d9...858

haha,ja takk,jeg tror jeg må kaste den perfekte husmora over skuldra og bare sove når jeg er trøtt ^_^

Anonymous poster hash: ca730...7bb

Skrevet

Da er jeg de lates herre, for jeg snorker og snøvler på sofaen hele 3(!) ganger om dagen! :D

Husarbeidet tar jeg som en hamster på speed i et løperhjul om natten! :D

Anonymous poster hash: 35e99...333
Skrevet

Jeg tror ikke egentlig at du har dårlig samvittighet for dette, men ønsker bekreftelse på at dette er helt ok. Regner med at du ikke ligger å drar deg hele dagen.

Anonymous poster hash: 631df...67f
Skrevet

Igår slappet jeg av og gjorde nada, og husarbeidet var der fortsatt idag ;) Så idag har jeg tatt meg sammen :) Må slappe av noen dager også :)

Anonymous poster hash: 23841...b5a
Skrevet

I går lå jeg på sofaen hele dagen, er riktig nok sykemeldt denne uka, men dog. Rørte meg nesten ikke, og tror di jammen meg ikke at når jeg våknet i dag, så ventet skitne klær, rene klær som må brette, gulv som må støvsuges osv osv.

Nyyyyyyt denne tiden, den er gull verdt! :-) husarbeidet stikker ikke av, det kan jeg love deg ;-)

Skrevet

Jeg gjør av prinsipp aldri husarbeid når tvillingene mine sover. Da drikker jeg kaffe, leser blader eller sover. Og det gjør jeg med god samvittighet. Ingen fungerer godt uten søvn eller egentid. Jeg trenger den tida og det gjør du også. Enjoy!

Anonymous poster hash: da728...5f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...