Gå til innhold

Alle mine pene venninner er sammen med drittsekker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det sånn? Det burde jo være naturlig at attraktive mennesker, på innsiden og utsiden, finner sammen. Ofte er disse bad boysa ikke kjekke engang.

Anonymous poster hash: 0bb2e...2cb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir ikke det de pene venninnenes dårlige valg?

Anonymous poster hash: edcec...a83

Skrevet

Det som jeg har sett her i området, er at de "glamourmodellpene" jentene ender opp sammen med drittsekker. Et par stk her som har vært sammen med kjekke, trauste og rolige familiefedre, men det ble for kjedelig, så de dumpet disse og ble sammen med badboys som driver med knark, fyll, voldelige og sånt. Problemet til disse damene er at de er for høye på seg selv og bimbo i hodet, dessverre. Da er det litt vanskelig å ta fornuftige valg. Og menn som foretrekker bimboer som ikke har så mye i topplokket bruker ikke å være noe særlig varp selv.

Anonymous poster hash: 474ab...fbd
Skrevet

Det som jeg har sett her i området, er at de "glamourmodellpene" jentene ender opp sammen med drittsekker. Et par stk her som har vært sammen med kjekke, trauste og rolige familiefedre, men det ble for kjedelig, så de dumpet disse og ble sammen med badboys som driver med knark, fyll, voldelige og sånt. Problemet til disse damene er at de er for høye på seg selv og bimbo i hodet, dessverre. Da er det litt vanskelig å ta fornuftige valg. Og menn som foretrekker bimboer som ikke har så mye i topplokket bruker ikke å være noe særlig varp selv.

Anonymous poster hash: 474ab...fbd

Men nå er det ikke bimboer jeg snakker om, men naturlig skjønne voksne damer. Modellhøye og slanke med et friskt og fresht utseende. Med barn og gode verdier.

HI

Anonymous poster hash: 0bb2e...2cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...