Gå til innhold

Vaskerom innredning - forslag til hvem kontakte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et lite vaskerom som jeg vil ha innredning i. Skap og skuffer, benkeplate med vask i. Hvem er det jeg skal henvende meg til? Vil ikke ha noe dyrt noe.

Takker for forslag.

Anonymous poster hash: b0bb3...d85

Skrevet

Ikea?

Jeg har valgt den billigste varianten deres for å ha på vaskerommet.

Anonymous poster hash: 7bd27...980
Skrevet

Ikea har mange fine løsninger!

Skrevet

Leit etter brukt kjøkkeninnredning på finn/facebook, egnar seg like gidt på vaskerom som på kjøkken.

Skrevet

Er det slik at de tegner for deg eller må du gjøre det selv?

Skrevet

Er det slik at de tegner for deg eller må du gjøre det selv?

Du kan tegne selv(på nett) og  møte opp på Ikea for å få hjelp til å se over den.

Eller de kan tegne den for deg, men da å du bestille tid hos kjøkkenkonsulent.

Er ikke vanskelig og tar ikke lange tiden å gjøre det selv, så det burde de fleste klare. Tegneprogrammet kan være litt kronglete, men med litt tålmodighet er det fullt brukende.

Skrevet

Er det slik at de tegner for deg eller må du gjøre det selv?Anonymous poster hash: b0bb3...d85

Du kan tegne selv(på nett) og  møte opp på Ikea for å få hjelp til å se over den.Eller de kan tegne den for deg, men da å du bestille tid hos kjøkkenkonsulent. Er ikke vanskelig og tar ikke lange tiden å gjøre det selv, så det burde de fleste klare. Tegneprogrammet kan være litt kronglete, men med litt tålmodighet er det fullt brukende. Anonymous poster hash: 7bd27...980

I hvilken prisklasse er det sånn cirka?

Skrevet

Er det slik at de tegner for deg eller må du gjøre det selv?Anonymous poster hash: b0bb3...d85
Du kan tegne selv(på nett) og  møte opp på Ikea for å få hjelp til å se over den.Eller de kan tegne den for deg, men da å du bestille tid hos kjøkkenkonsulent. Er ikke vanskelig og tar ikke lange tiden å gjøre det selv, så det burde de fleste klare. Tegneprogrammet kan være litt kronglete, men med litt tålmodighet er det fullt brukende. Anonymous poster hash: 7bd27...980

I hvilken prisklasse er det sånn cirka?

Jeg har ca 2 m med innredning(over og underskap) og det kommer på ca 5000

Skrevet

I hvilken prisklasse er det sånn cirka?Anonymous poster hash: b0bb3...d85

Jeg har ca 2 m med innredning(over og underskap) og det kommer på ca 5000 Anonymous poster hash: 7bd27...980

Vaskerommet mitt er på 5,2kvm og jeg skal ha innredning på to vegger. Var i kontakt med Monter og de ville ha 33.000kr. Fikk sjokk jeg. At jeg ikke tenkte på IKEA. Takk :)

Skrevet

Ta en titt på IKEA

Anonymous poster hash: b75a0...76e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...