Gå til innhold

Har du prøvd narkotika?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva da? Og hvordan ble du?

Anonymous poster hash: d8729...b07
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Har aldri prøvd og kommer aldri til å ha lyst til å prøve. Har heller aldri prøvd å røyke.

Anonymous poster hash: 9ea34...8c6

Skrevet

Prøvd cannabis. Gjorde det for siste gang da jeg besvimte av blodtrykksfall og bæsja i buksa.

Anonymous poster hash: 02006...ad6

Skrevet

Yes, brukte hasj og misbrukte store doser tabletter i ungdomstiden.

Takk og pris er jeg ferdig med den tiden!

Anonymous poster hash: 11618...139

Skrevet

Nei, men har fått ghb i drinken. Ikke gøy.

Skrevet

Nei og har faktisk aldri blitt tilbudt noe. Jeg tror kanskje det er litt mer vanlig i dag blandt ungdom enn når jeg var ung på 80 - 90 tallet.

Skrevet

Prøvd cannabis. Gjorde det for siste gang da jeg besvimte av blodtrykksfall og bæsja i buksa.Anonymous poster hash: 02006...ad6

:o

Anonymous poster hash: 85a30...262

Skrevet

Ja, jeg røyket en del hasj på ungdomsskolen. Sluttet da jeg synes det ble mer ubehagelig enn gøy (skikkelig paranoia, kastet opp, livredd når jeg var høy, osv). Mistenker at hasjen var "pensla" med andre ting et par ganger også. Huff... Glad jeg har blitt voksen og hakket mer fornuftig :P

Skrevet

Nei det har jeg aldri og kommer aldri til å gjøre det frivillig heller. Vet hvilke skader det kan gjøre. Forstår ikke folk som er forbi ungdomsstadiet og bare skal prøve.. Har heller aldri prøvd å røyke.

Skrevet

Hasj har jeg prøvd mange ganger, men ikke røyket på fast.

Har prøvd kokain en gang. Var full i tillegg. Ble tatt av politiet som ønsket å ringe mine foreldre, men jeg ga de nummeret til en venninne. Dette var ikke i Norge, så de gjorde ikke noe mer med det, annet enn å sende meg hjem i taxi.

Anonymous poster hash: 5bd3c...348
Skrevet

Nei og har faktisk aldri blitt tilbudt noe. Jeg tror kanskje det er litt mer vanlig i dag blandt ungdom enn når jeg var ung på 80 - 90 tallet.

Var dessverre veldig vanlig på 90 talet også. 

Anonymous poster hash: 55d4d...efd

Gjest deterbaremeg:):)
Skrevet

Nei, heller aldri blitt tilbudt noe heller. Heldigvis!

Skrevet

Jepp. Har prøvd det meste. Mange ganger. Ikke noe jeg er stolt over, og hvis barna mine spør når de blir eldre så kommer jeg til å blånekte og ljuge så det renner.

Anonymous poster hash: bf4ee...123
Skrevet

Hasj....Prøvde det to ganger, men bel skikkelig dårlig,- og hadde "flashbacks" faktisk en fire-fem ganger etterpå i løpet av de to neste år.. At hasj er mer ufarlig enn alkohol er ikke noe jeg kommer til og signere på. Ble tilbudt kokain en gang, men det turde jeg rett og slett ikke.....Ei venninde opplevde at ei jente som prøvde kokain og hadde sex i kokainrus, etter EN gang ikke fikk samme nytelse under sex uten og være dopa. Det var en så fantastisk opplevelse at et det aldri mer ble det samme.... Det var under studier i utlandet, og vi vet ikke hvordan det ble med henne, men hun slet litt med og fullføre studiene..

Dette er ekstreme tilfeller, og sikkert mer unntakene enn regelen, men for MEG like skremmende uansett. Og høre folk vil legalisere hasj er alikevel ikke for meg en debatt om farlig/ufarlig sett opp mot allerede lovlige rusmidler vi har, men en debatt om TRENGER vi flere lovlige rusmidler? Det er jo uansett store skader på grunn av misbruk og det illegale markedet er ikke betydelig mindre, selv om man kan få kjøpt disse lovlig på butikk....Og det er heller ikke lettere og unngå misbruk, selv ved og lovliggjøre det....Man bør heller jobbe for og forby, ved lov,- alkohol....Selv om jeg liker min øl og mitt vinglass..Og ingen jul uten Aquevitt...Men synes det er en bedre ide enn og slippe løs flere ulovlige stoffer som hasj og anabole steroider i vårt samfunn....

Anonymous poster hash: b0d19...c57
Skrevet

Har røyka hasj, måtte nesten prøve når jeg var i Amsterdam. Ville aldri gjort det i en annen situasjon.. Men syns det var veldig moro, mye fnising. Hehe

Anonymous poster hash: 28e0a...4b3

Skrevet

Har brukt cannabis et par ganger. Uten det helt store hurra-greiene, og uten at det noen gang ble noe jeg følte jeg ville bruke tiden min på igjen.

Andre ting har jeg alltid vært livredd for, og aldri hatt problemer med å si nei takk til når tilbudt.

Skrevet

hasj, marihuana, ecstasy, amfetamin, kokain, fleinsopp, lsd..

eneste jeg ville gjort igjen er fleinsopp, det var gøy!

Anonymous poster hash: b6df4...4ac
Skrevet

Ja, desverre. Cannabis, amfetamin, exstacy, fleinsopp. Gøy i starten, men forferdelig etterhvert, angst, paranoia og depresjon. Fraråder alle på det sterkeste å i det hele tatt ta et eneste lille trekk av en joint. Heldigvis er jeg oppegående i dag og det er et avsluttet kapittel for lenege siden (15 år siden).

Anonymous poster hash: a917d...0b9
Skrevet

Brukte en del partydop for 10-15år siden. Prøvd det meste. Det var gøy der og da, men levde jo en litt hjernedød tilværelse hvor alt handlet om  å feste. Har ikke brukt noe siden, har vokst ifra det og ville aldri rørt dop i dag. Har blitt smartere i hodet og fått mere respekt for hvor farlig det er.

Anonymous poster hash: 7990d...529
Skrevet

Ja, noen lurte meg til å smake på cannabiskake da jeg var møkkfull. :rolleyes:  Jeg forsto jo ikke før neste dag hva jeg hadde spist. Det var jo morro så lenge det varte. :skaal:

Skrevet

har brukt amfetamin og piller.
Jeg ble til slutt lei og ville komme meg helt vekk fra hele det miljøet, så jeg dro på behandling og kutta all kontakt med "venner" i det miljøet.
Har en sønn på 2år, en mann som er den mest fantastiske og tryggeste personen jeg noen gang har kjent (nå må jeg få legge til at min mann har aldri brukt noe som helst).
NÅ har jeg vært rusfri i 3år, begynt på mitt 4år nå :)

Jeg ble til en helt normal person om jeg kan definere det slik.
Jeg er bestemt, vet hva jeg vil og hvordan jeg vil ha det.
Har mine meninger og står for de.
Jeg gidder aldri og dilte etter andre for og prøve å være en annen person enn det jeg er.

Jeg har fast jobb, og stabil økonomi, eier eget hus med mannen, og har alt jeg trenger og kunne drømme om :)

Anonymous poster hash: bc794...ca8
Skrevet

Nei, hvorfor skulle jeg det?

Anonymous poster hash: 41f3b...812
Skrevet

Nei, aldri.

Anonymous poster hash: 81c80...541
Skrevet

Aldri, og kommer aldri til å gjøre det. Har heller aldri prøvd å røyke.

Skrevet

ALDRI! Selv om jeg vet flere i min vennekrets har prøvd ett eller annet i ungdomstiden.

Anonymous poster hash: b9d9f...0cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...