Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Han gjør akkurat som han vil og begynner å bli vanskelig å takle syns jeg. Han gjør som han vil og bryr eg lite om han får beskjeder. Prøver å gi han klare beskjeder og forklare han hvorfor han skal høre etter men han fortsetter som oftest helt til det blir kjefting og jeg blir irritert. Er det slik det er med 8 åringer flest og dette er en del av sunn trass eller er han i ferd med å utvikle seg til en ufordragelig gutt som driter i det mammaen sier? Når han er med andre voksne er han veldig medgjørlig og er nok den roligste gutten i klassen på skolen. Men hjemme kan han være et monster... Hva kan jeg gjøre for at han skal få respekt når jeg prater til han? Noen med lignende erfaringer som kan komme med råd? Anonymous poster hash: 65d7a...8ad
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 Min gutt ble ertet/mobbet på skolen! Han var frekk og uhøflig. Men grei borte. Sier ikke det er det samme med din gutt, men lurt å tenke i de baner også. Lykke til Anonymous poster hash: 1dcc5...764
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå