Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 17+1 uker på vei og har de siste par-tre dagene hatt nedpress mens jeg har vært på jobb. Gir seg med engang jeg setter meg ned og slapper av.. Flere som har hatt det sånn så tidlig? Kan ikke huske og ha hatt det slik før mot slutten av sist svangerskap! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også det. mye kynnere og stikkninger i magen.og stikkninger oppi mellomkjøttet. aner ikke om det er normalt men regner med det. jeg er 19 uker

Anonymous poster hash: 51743...35d
Skrevet

Ja, håper det er normalt, skal ikke til jordmor før om 3 uker så får ikke spurt før da! ;) jeg har også endel stikkinger i livmorhalsen, men få kynnere enda! Ett par om dagen bare. :)

Skrevet

Har det samme, men det er kun fordi livmoren vokser samt at jeg får en del av smertene pga bekkenløsning som driver og tar seg opp. Mye smerter i lysken også samt at det føles som om det presser nedover. Ser jeg glemmer mye fra svangerskap til svangerskap selv, skulle ønske jeg hadde skrevet dagbok :)

Skrevet

Jeg skrev svangerskapsdagbok sist også, men sånne detaljer har jeg visst ikke tatt med! :P

Ja, merket det idag, at nedpresset kommer når bekkensmertene tar seg opp i løpet av arbeidsdagen, så har sikkert en sammenheng med bekkenløsningen ja.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...