Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Vel. Jeg har alltid vært type villapaprika her hjemme, men nå seneste tiden har jeg fått øynene opp for gamle ting, skatter som ikke alle andre har:) så? Hva mener du er finest? Nytt , glam og som alle har? Eller vintage,shabby og egent som ikke alle har? Anonymous poster hash: 2ff17...2ba
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 Ingen av delene. Her kjører vi fargerikt, respatex og 70-talls pakken iblandet litt 50-talls. En god miks med møbler, ting og tang etter besteforeldrene mine Anonymous poster hash: 9abc1...0de
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Måtte blitt vintage, alternativet er grufullt. Finnes da forøvrig andre alternativer også? Eller? Anonymous poster hash: 3ad4a...81a
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Villapaprika = OVER MØBLERT Anonymous poster hash: 795c7...844
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #5 Skrevet 8. januar 2014 Villapaprika = OVER MØBLERT Anonymous poster hash: 795c7...844 Enig! Liker godt Villa Paprika, men akkurat hjemme hos henne er det too much! 1/3 av det hun har hjemme hos seg hadde skapt et stilfullt hjem... Anonymous poster hash: ef1ac...a09
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #6 Skrevet 8. januar 2014 Villa paprika stil elsker jeg. Og Riviera Maison, det er det mange som IKKE har. Anonymous poster hash: 17692...53d
MammantilNurket Skrevet 8. januar 2014 #8 Skrevet 8. januar 2014 Et valg mellom pest og kolera...Signerer.
prekæs Skrevet 8. januar 2014 #9 Skrevet 8. januar 2014 Liker overhode ikke "følge en stil" stilen. Liker hjem med personlighet, med kunstgjenstander som er valg for de tiltalte deg, ikke fordi de matchet gardinene og gulvteppet, Møbler som er med på å skape spennende kontraster og gjerne ting med ekte affeksjonsverdi. Får en følelse av at mange henger seg opp i en stil og følger den slavisk, noe som igjen gjør hjemmet til "13 på dusinet" hjem.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #10 Skrevet 8. januar 2014 Vi har mer naturlig scandinavisk etter prinsippet less is more. Får vondt av både shabby og Villapaprika. Noen av tingene hennes kunne jeg hatt, men hun overmøblerer jo. Hva er det med at alle bloggerne nå slår ned puten på midten øverst, akkurat slik hun gjør? Ser ut som alle har utøvd karate på sofaputene. Mine puter fra Hay er såpass stappet at de kan ikke få den dippen på midten-heldigvis! Anonymous poster hash: 4b272...a20
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #11 Skrevet 8. januar 2014 jeg ELSKER gamle ting!De har en sjel som nye ting absolutt mangler,som et menneske uten sjarm kan man si Jeg mikser gammelt og nytt, og maler om gamle ting,sånn at det ikke ser ut som et museum her inne.Jeg ha fått veldig mange tilbakemeldinger om at jeg har det veldig fint her hjemme. Og selv med tre små barn kan man ha det fint.Det kommer an på hvordan man tenker. Skal man ha et klesskap,så hvorfor må man kjøpe masseprodusert? Dra til den lokale freetex eller se på finn.no og man finner massevis av gamle sjarmerende skap man kan velge å male om man vil. Villapaprika er jo en kjøpt og betalt stil som alle kan få tak i,det er de gamle skattene som er de spesielle,som kun DU har! Anonymous poster hash: 94382...d3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå