Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #26 Skrevet 8. januar 2014 Etter loven er det jo en ulovlig handling å gjøre noe seksuelt mot en person som ikke kan si nei/gjøre rede for hva man vil. Det at han tror du sover betyr nettopp dette. Men med at du stopper han men ikke sier klart fra at dette for deg er et overgrep og ikke akseptabelt tror han muligens du ikke har noe imot det. Si klart fra til han at du ikke vil at dette skal skje noen gang igjen, hvis han allikevel fortsetter må du nok se at han ikke er så snill og grei som du har trodd og vurdere hva du ønsker å gjøre med deg. For å gjøre dette er å tråkke over en ganske stor grense så lenge du ikke har fortalt han at du liker det eller syntes det er greit. Anonymous poster hash: 5c7e7...eef
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 8. januar 2014 #27 Skrevet 8. januar 2014 Enkel måte å stoppe det på: Kjøp en STOR butplug (skriver jeg rett nå montro?) og vift den foran han, si klart i fra "prøver du deg på det der EN gang til, så skal vi se om du liker å få denne opp i annalen når du sover!" (og ja, si annalen, ikke rumpa, for det gir nok mer effekt) Neida, blir kanskje for brutalt? Kan ikke si jeg synes det, men så synes jeg "et øye for et øye" passer godt inn i slike settinger her. Har du pratet med mannen om dette? Fortalt at du faktisk føler dette som overgrep, noe som distanserer et sexliv med han enda mer enn bare trøtthet (om dere er i en "tørke" nå) Om han nekter å høre, så hadde jeg forlangt at han skaffet seg hjelp eller noe, og sovet et annet sted enn han frem til tillitten kunne komme tilbake. Det å føle tilnærmelse fra den man er sammen med som overgrep er forferdelig, og skal jo ikke forekomme. Nekter han å snakke med noen eller skaffe noe hjelp så han slutter med det, så be han flytte ut for en stund, for enda du kanskje ikke vil gå ifra han, så kan slikt skremme, og man kan føle man blir utsatt for overgrep, det er ikke ok. Om det går til at han må flytte ut, så vil han nok heller finne en annen løsning, enn å skulle forlate familien sin. Lykke til med å finne en løsning her HI, men husk; Om ikke noe funker, så er det deg selv du må tenke på, om han ikke hører på et nei, at du ikke ønsker det slik, så driver han med overgrep, om dere er gift eller ei.
BareMas Skrevet 8. januar 2014 #28 Skrevet 8. januar 2014 Hvorfor er du sammen med en voldtektsmann? Jeg hadde dumpet han på flekken og anmeldt han! Anonymous poster hash: 6d630...5fb Ingen vits i å overdrive. Det er mannen hennes det er snakk om. Skiller du deg seriøst i morgen dersom mannen koser med deg i natt? Herreguuuud Anonymous poster hash: edbf3...bc9 Her er det snakk om intimgrenser, og de skal respekteres uansett om det er på en sofa på et nachspiel eller i ektesenga. Typen min er helt for at jeg vekker han på en slik måte, men der passerer man mine grenser. Voldtekt og overgrep skjer i ekteskapet også, både gjennom tydelig voldshandlinger og ved at den ene ikke respekterer den andres grenser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå