Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Hvem har operert inn silikon i puppene i trondheim? Jeg vil, men vil gjerne ha erfaringer pris, hva skjer på konsultasjonen osv. Håper noen vil dele erfaringer med meg å mine hengepupper Anonymous poster hash: ad982...70d Anonymous poster hash: fdf40...9f0
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 er ikke fra trondheim men... kosta 32 000 i oslo coluseum. tomm bjærke. tok under muskel. noe som anbefales. ellers vil puppa dine henge nede på knea om et halvt år. er veldig smertefult. får med morfin hjem. hadde nesten litt problemer med å puste etterpå... fikk sånne stikn.i brystet. Hadde a cup før og tok en stor d cup. 450 gram. er veldig fornøyd. ikke harde. kjennes naturlig ut. kan være litt harde nårman ligger på ryggen. det er normalt. ikke problemer med arr eller infeksjoner. jeg bad om antibiotika pga infeksjoner andre steder tidligere. og fikk det. arret synes nesten ikke. hadde litt heng men det er litt positivt for når de blir fyllt opp ser det veldig naturlig ut..i forhold til noen som ikke har heng fra før. lykke til Anonymous poster hash: 3d0ed...fb2
<3 2G <3 Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Er vel stokkan klinikken som gjør det her i byen. Se hva som står på nettsiden dems og be om en konsultasjon. Trivelige folk som jobber der Kjenner flere som er veldig fornøyd med jobben de har gjort med brystene deres.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Bor ikke i Trondheim, men ville bare si at jeg hadde ikke spesielt vondt etter å ha tatt under muskel. Tok en uke, så fungerte jeg nogelunde. Anonymous poster hash: ed49d...d4b
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #5 Skrevet 8. januar 2014 er ikke fra trondheim men... kosta 32 000 i oslo coluseum. tomm bjærke. tok under muskel. noe som anbefales. ellers vil puppa dine henge nede på knea om et halvt år. er veldig smertefult. får med morfin hjem. hadde nesten litt problemer med å puste etterpå... fikk sånne stikn.i brystet. Hadde a cup før og tok en stor d cup. 450 gram. er veldig fornøyd. ikke harde. kjennes naturlig ut. kan være litt harde nårman ligger på ryggen. det er normalt. ikke problemer med arr eller infeksjoner. jeg bad om antibiotika pga infeksjoner andre steder tidligere. og fikk det. arret synes nesten ikke. hadde litt heng men det er litt positivt for når de blir fyllt opp ser det veldig naturlig ut..i forhold til noen som ikke har heng fra før. lykke til Anonymous poster hash: 3d0ed...fb2 Haha det stemmer ikke at de vil henge etter et halvt år om de ikke legges under muskel. Min mor tok silikon for 10 år siden og de er like fine i dag... Anonymous poster hash: 03d06...4e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå