Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Helt ærlig, tror dere hun lider av noe? Min veninne er overvektig og har dårlig selvtillit på grunn av dette. Hun er 24 år og har ligget med over 50 menn, noe hun sier hun skammer seg over. Hun blir veldig fort sjalu og sint, humøret kan gå fra kjempeglad og oppgiret til helt rolig ( aldri fra kjempeglad til kjempelei seg ). Hun banner også i hver 5 setning hun sier!! Hun takler ikke sammenkomster, kan grue seg til feks fester i mange uker, fordi hun er helt sikker på at hun blir sett på som en plage. Dette til tross for måndtlige invitasjoner. Hun er fryktelig paranoid, tror alle snakker stygt om henne og hun går da i en slags forsvarsposisjon med en gang, selv om ingen snakker stygt om henne. Hun var bestevenn med den verste narkomane psykopaten her i byen for noen mnd siden, snakket stolt om han, om sexen de hadde og var tilsynelatende lykkelig. Hvordan kan en frisk person kose seg sammen med en hun vet er narkoman og syk?? Hun overanalyserer alt, og takler lite. Sier en person hun ikke kjenner så godt en spøk, så er hun sikker på at spøken er ment til henne. Har en ubetydelig person fjernet henne som venn på facebook, kan hun gå leeeenge å tenke på dette, hvorfor han har fjernet henne, om han misliker henne osv. Hun sier ALDRI hei til noen før de sier hei til henne, osv... Jeg tror noe må feile henne... Hva tror dere? Anonymous poster hash: 1878f...bbb
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #2 Skrevet 7. januar 2014 Dårlig selvtillit og sosial angst? Anonymous poster hash: 58899...fdd
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #3 Skrevet 7. januar 2014 Kan høres ut som om hun sliter med lavt selvbilde, men det er kun tolkning utfra din versjon og ditt bilde av din venninne Anonymous poster hash: 384e0...25d
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #4 Skrevet 7. januar 2014 Godt hun i alle fall har en god venn! <3 Anonymous poster hash: 9111c...6bc
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #5 Skrevet 7. januar 2014 Hi her. Tror dere at det bare er det som feiler henne? Jeg har nettopp snakket med henne på tlf nå.. Hun snakket bare om at søsteren hennes skal på foreldremøte i morgen og hvor lykkelig hun er for at det ikke er hun som skal... Hun har mange gode venner, men de mørke tankene overskygger de... Anonymous poster hash: 1878f...bbb
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #6 Skrevet 7. januar 2014 Hi her. Tror dere at det bare er det som feiler henne? Jeg har nettopp snakket med henne på tlf nå.. Hun snakket bare om at søsteren hennes skal på foreldremøte i morgen og hvor lykkelig hun er for at det ikke er hun som skal... Hun har mange gode venner, men de mørke tankene overskygger de... Anonymous poster hash: 1878f...bbb Utfra det du forteller så tror jeg ikke det feiler henne noe som helst. Hun har kanskje et lavt selvbilde og/eller dårlig selvtilitt. #3 Anonymous poster hash: 384e0...25d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå