Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Hei Eg og sambo har vært sammen i 8 år, gjennom hele ungdomstida. Vi har to barn sammen. Eg har følt i 1,5 år at eg ønsker å utforske seksuelle handlinger med andre personer. Eg og sambo har kun hatt sex med hverandre. 'man skal ikke gi opp vårt store ønske, med noe som mann ønsker seg nå', er det noe som heter. Derfor lure eg på om noen her har hatt "singel for en helg" der du og samboeren/mannen din har gjort hva dere vil, men hver for dere? Eller ka synspunkt har du om det? Eg kunne utdypet dette bedre, men du får heller spør om du lure på noe. Takker for seriøse svar Anonymous poster hash: 52d7c...e17
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #2 Skrevet 7. januar 2014 Ikke gjør det! Er temmelig liberal av meg, men der går grensa. Anonymous poster hash: a00f2...fdc
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #3 Skrevet 7. januar 2014 Jeg kjenner absolutt ingen forhold som har overlevd noe slikt, dessverre. Gresset er ikke grønnere, vet du, vann heller egen plen Anonymous poster hash: b9772...bcc
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Jeg kjenner absolutt ingen forhold som har overlevd noe slikt, dessverre. Gresset er ikke grønnere, vet du, vann heller egen plen Anonymous poster hash: b9772...bcc eg vett ikkje om forholde komme te å øveleva uansett.. Koffer ikkje prøva det ut? HI Anonymous poster hash: e1332...780
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #5 Skrevet 8. januar 2014 Om forholdet ikkje overlever uansett kan du vel iallefall venta?? Ingen grunn til å ikkje jobba for forholdet, det er jo barn i bildet? Lykke til!! Anonymous poster hash: e36e7...a74
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #6 Skrevet 8. januar 2014 Me har jobba for forholdet i 1,5 år uten spesielt virkning :/ D e eg som har musta følelsane, å vil egentlikt bare komma meg ut av dette forholdet for å bli 'fri' , men sambo tviholde på meg.. Tenke kansje at viss eg får oppleva å var 'fri' ei helg, så kan eg kansje sjå at d ikkje e så spennanes som eg kansje trur at d e. HI Anonymous poster hash: e1332...780
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #7 Skrevet 8. januar 2014 Og der er nettopp grunnen til at man absolutt burde vente med å slå seg til ro og få barn i så ung alder! Sorry altså Men når det er sagt, ikke finn på å ha en slik helg! Tror ikke det kommer noe godt ut av det, jobb heller med forholdet ditt! Dere har vært sammen lenge, og har barn. Dere skylder dem å prøve å holde sammen synes jeg. Og gresset er ALDRI grønnere på andre siden. Tror du kommer til å slite følelsesmessig om du gjør dette, da sitter du der som alenemor til 2 uansett! Anonymous poster hash: f099e...a2d
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #8 Skrevet 8. januar 2014 Og der er nettopp grunnen til at man absolutt burde vente med å slå seg til ro og få barn i så ung alder! Sorry altså Men når det er sagt, ikke finn på å ha en slik helg! Tror ikke det kommer noe godt ut av det, jobb heller med forholdet ditt! Dere har vært sammen lenge, og har barn. Dere skylder dem å prøve å holde sammen synes jeg. Og gresset er ALDRI grønnere på andre siden. Tror du kommer til å slite følelsesmessig om du gjør dette, da sitter du der som alenemor til 2 uansett! Anonymous poster hash: f099e...a2d Selvsagt kan gresset være grønnere på andre siden! Om man lever i et forhold man mistrives i, har prøvd i åresvis å fikse det, men likevel mangler følelser KAN man selvsagt finne både spenning og kjærlighet 'på andre siden'. OM det skjer er jo en helt annen sak og det er et enormt sjansespill å eksperimentere med dette når man har barn. Utroskap er aldri en god måte å fikse et skrantende forhold på og det bør hi holde seg for god til. Enten forblir du i forholdet, jobber med å finne tilbake til gamle følelser og innser at du har tatt et valg som innebærer at du er en enmannskvinne eller så gjør du ting i riktig rekkefølge ved å først ordne opp i eksisterende forhold før du drar på 'jakt' for å finne din svunne ungdomstid. Anonymous poster hash: 2b704...474
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #9 Skrevet 8. januar 2014 For mange er gresset grønnere på den andre siden,meg selv inkludert! Å påstå at det aldri er det er i beste fall naivt. Hi, hvis du ikke lenger ønsker å bli,så gå. En helg som singel kommer ikke til hverken å vise deg hvordan det kunne vært eller hvor bra du har det. Ønsker du å bli i forholdet må det være av kjærlighet! Jeg unner virkelig alle ekte kjærlighet! Anonymous poster hash: d5603...125
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #10 Skrevet 8. januar 2014 Og der er nettopp grunnen til at man absolutt burde vente med å slå seg til ro og få barn i så ung alder! Sorry altså Men når det er sagt, ikke finn på å ha en slik helg! Tror ikke det kommer noe godt ut av det, jobb heller med forholdet ditt! Dere har vært sammen lenge, og har barn. Dere skylder dem å prøve å holde sammen synes jeg. Og gresset er ALDRI grønnere på andre siden. Tror du kommer til å slite følelsesmessig om du gjør dette, da sitter du der som alenemor til 2 uansett!Anonymous poster hash: f099e...a2d Selvsagt kan gresset være grønnere på andre siden! Om man lever i et forhold man mistrives i, har prøvd i åresvis å fikse det, men likevel mangler følelser KAN man selvsagt finne både spenning og kjærlighet 'på andre siden'. OM det skjer er jo en helt annen sak og det er et enormt sjansespill å eksperimentere med dette når man har barn. Utroskap er aldri en god måte å fikse et skrantende forhold på og det bør hi holde seg for god til. Enten forblir du i forholdet, jobber med å finne tilbake til gamle følelser og innser at du har tatt et valg som innebærer at du er en enmannskvinne eller så gjør du ting i riktig rekkefølge ved å først ordne opp i eksisterende forhold før du drar på 'jakt' for å finne din svunne ungdomstid. Anonymous poster hash: 2b704...474 Når ble 1,5år årevis?? Gresset er ikke grønnere på andre siden når du ikke engang gidder å VIRKELIG gjødsle ditt eget først!! Anonymous poster hash: f099e...a2d
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #11 Skrevet 8. januar 2014 For mange er gresset grønnere på den andre siden,meg selv inkludert! Å påstå at det aldri er det er i beste fall naivt. Hi, hvis du ikke lenger ønsker å bli,så gå. En helg som singel kommer ikke til hverken å vise deg hvordan det kunne vært eller hvor bra du har det. Ønsker du å bli i forholdet må det være av kjærlighet! Jeg unner virkelig alle ekte kjærlighet! Anonymous poster hash: d5603...125 Du ønsker fred på jord også eller?? Når det er barn i bildet så burde man IKKE gi opp så lett, bare fordi man ønsker å pule litt rundt! Redd du er den som er mest naiv her. Er det rart 50% skiller seg, mange gir altfor lett opp!! Anonymous poster hash: f099e...a2d
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #12 Skrevet 8. januar 2014 Ikke om man er i ett forhold. Dersom man er i to forhold, er det helt i orden. Anonymous poster hash: c247c...325
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #13 Skrevet 8. januar 2014 Hei Eg og sambo har vært sammen i 8 år, gjennom hele ungdomstida. Vi har to barn sammen. Eg har følt i 1,5 år at eg ønsker å utforske seksuelle handlinger med andre personer. Eg og sambo har kun hatt sex med hverandre. 'man skal ikke gi opp vårt store ønske, med noe som mann ønsker seg nå', er det noe som heter. Derfor lure eg på om noen her har hatt "singel for en helg" der du og samboeren/mannen din har gjort hva dere vil, men hver for dere? Eller ka synspunkt har du om det? Eg kunne utdypet dette bedre, men du får heller spør om du lure på noe. Takker for seriøse svar Anonymous poster hash: 52d7c...e17 Har aldri hør det ordtaket og det gjelder nok ikke det å være utro. Anonymous poster hash: 7031f...946
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå