Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Du blir en engel? Sjelen forlater kroppen og levere videre? Du lever videre i en annen form, f eks blir en flue i ditt neste "liv"? Du blir bare stein dau og et sjelett i jorda? Du får vondt når du brenner i ovnen, fordi du fremdeles føler noe? Du kan se verden ovenfra? Du kan være tilstede på jorda selv om du ikke synes (spøke..)? Helvete? Gud straffer deg? Hva tror du? Anonymous poster hash: 349df...c78
Jordbæråker Skrevet 7. januar 2014 #2 Skrevet 7. januar 2014 Det er en av livets store mysterier, Du finner det nok ut når den tid kommer.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #3 Skrevet 7. januar 2014 Jeg tror man bare blir borte. Anonymous poster hash: f1bf0...33b
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #4 Skrevet 7. januar 2014 Jeg skal bli et spøkelse Anonymous poster hash: 99cbc...b6a
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #5 Skrevet 8. januar 2014 Jeg er 110% sikker på at man kommer over på den andre siden. De som av ulike grunner ikke klarer å komme over, blir det vi kaller spøkelser. Anonymous poster hash: 5ab09...17f
monson Skrevet 8. januar 2014 #6 Skrevet 8. januar 2014 Jeg er 110% sikker på at man kommer over på den andre siden. De som av ulike grunner ikke klarer å komme over, blir det vi kaller spøkelser. Anonymous poster hash: 5ab09...17f Du er altså mere enn 100% sikker på hva som skjer etter at man dør.. Og da lurer jeg på, hvordan i alledager kan du være 110% sikker på det?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #7 Skrevet 8. januar 2014 Jeg tror på gjenfødelse. Anonymous poster hash: ce9f4...b8c
sug lut Skrevet 8. januar 2014 #8 Skrevet 8. januar 2014 Døyr fe;døyr frendar;døyr sjølv det same.Men ordet um degaldri døyrvinn du eit gjetord gjævt.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #9 Skrevet 8. januar 2014 Jeg er 110% sikker på at man kommer over på den andre siden. De som av ulike grunner ikke klarer å komme over, blir det vi kaller spøkelser. Anonymous poster hash: 5ab09...17f Du er altså mere enn 100% sikker på hva som skjer etter at man dør.. Og da lurer jeg på, hvordan i alledager kan du være 110% sikker på det? Jeg har vært i kontakt med den andre siden. Det gjør meg mer enn 100% sikker på hva som skjer etter vi dør. Anonymous poster hash: 5ab09...17f
MammantilNurket Skrevet 8. januar 2014 #10 Skrevet 8. januar 2014 Hvis man ikke kremeres blir man spist opp av små mark. Dette har jeg skrevet et dikt om som jeg har delt med dere her inne før. Diktet heter ... "Likmark" De kommer inn i liket og spiser det så opp. Så blir liket borte og det er ganske flott. Likmark de er hvite, det er liket óg - når de spiser på hodet kommer de inn til "det grå". Likmark synes lik er digg, men det syns ikke vi - i hvertfall hvis vi ikke liker nekerofili.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #11 Skrevet 8. januar 2014 Jeg har vært i kontakt med den andre siden. Det gjør meg mer enn 100% sikker på hva som skjer etter vi dør. Anonymous poster hash: 5ab09...17f Fortell litt mer om den andre siden, da! Jeg håper og tror at det er noe mer enn bare å dø og bli borte, men jeg vil at det "det andre" skal være noe fint og hyggelig. Anonymous poster hash: 73b6b...b55
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #12 Skrevet 8. januar 2014 Hvis man ikke kremeres blir man spist opp av små mark. Dette har jeg skrevet et dikt om som jeg har delt med dere her inne før. Diktet heter ... "Likmark" De kommer inn i liket og spiser det så opp. Så blir liket borte og det er ganske flott. Likmark de er hvite, det er liket óg - når de spiser på hodet kommer de inn til "det grå". Likmark synes lik er digg, men det syns ikke vi - i hvertfall hvis vi ikke liker nekerofili. Hahaha!! Det er det dummeste jeg har lest.. Anonymous poster hash: 6048e...584
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #13 Skrevet 8. januar 2014 Jeg er 110% sikker på at man kommer over på den andre siden. De som av ulike grunner ikke klarer å komme over, blir det vi kaller spøkelser. Anonymous poster hash: 5ab09...17f Du er altså mere enn 100% sikker på hva som skjer etter at man dør.. Og da lurer jeg på, hvordan i alledager kan du være 110% sikker på det? Jeg har vært i kontakt med den andre siden.Det gjør meg mer enn 100% sikker på hva som skjer etter vi dør. Anonymous poster hash: 5ab09...17f Går ikke an å være mer enn 100 % sikker på noe som helst. Synes det blir ekstra teit å bruke uttrykket på noe så usikkert som døden. Anonymous poster hash: cd2f5...02e
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #14 Skrevet 8. januar 2014 Jeg er 110% sikker på at man kommer over på den andre siden. De som av ulike grunner ikke klarer å komme over, blir det vi kaller spøkelser. Anonymous poster hash: 5ab09...17f Du er altså mere enn 100% sikker på hva som skjer etter at man dør.. Og da lurer jeg på, hvordan i alledager kan du være 110% sikker på det? Jeg har vært i kontakt med den andre siden.Det gjør meg mer enn 100% sikker på hva som skjer etter vi dør. Anonymous poster hash: 5ab09...17f Innbilning. Anonymous poster hash: 3090c...639
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #15 Skrevet 8. januar 2014 Vi går ikke på batteri eller strøm. Vi har noe annet, som noen kaller sjelen. Jeg trur og håper på at når vi dør, er det selve legemet som dør - ikke sjelen. Den lever videre på en eller annen måte trur jeg. Håper jeg. Anonymous poster hash: 3434b...a42
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #16 Skrevet 8. januar 2014 Jeg vet ikke. Men håper på ro i sinnet. Oppleve totalt velvære og harmoni. Være sammen med de du har mistet som du er glad i. Jorda er ikke enkel å bo på. Derfor håper og tror jeh "himmelen" vil være noe vi mennesker ikke har opplevd før- hel og total Lykke og ro. Det er min "barnslige" tro. Anonymous poster hash: 50e2a...d51
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #17 Skrevet 8. januar 2014 Jeg vet ikke hva som skjer, men jeg håper min fars opplevelse når han var klinisk død (fikk igang hjertet etter fire minutters stopp) er noe tilnærmet som skjer. Mange som har vært klinisk død snakket om et flott lys og en enorm varme og god følelse inni seg, og det gjør også min far. Jeg har alltid fnyst av disse historiene og sagt at det er bare religiøse som påstår å oppleve dette, men ettersom min far er hedning av rang så må jeg innrømme at tvilen min har blitt litt forstyrret. Men uansett om det er det som skjer eller ikke så vet vi jo ganske sikkert at kroppen går i oppløsning, så hvis det ikke blir helt slutt så drar vi iallefall bare avgårde med sjelen vår. Selv har jeg tenkt til å bli spøkelse og sitte å erte noen med å kile dem i ørene...jeg må bare bestemme meg for hvem som får gleden av å få meg som spøkelse...hehe ;-) Anonymous poster hash: b9166...27b
MammantilNurket Skrevet 8. januar 2014 #18 Skrevet 8. januar 2014 Hvis man ikke kremeres blir man spist opp av små mark. Dette har jeg skrevet et dikt om som jeg har delt med dere her inne før. Diktet heter ... "Likmark" De kommer inn i liket og spiser det så opp. Så blir liket borte og det er ganske flott. Likmark de er hvite, det er liket óg - når de spiser på hodet kommer de inn til "det grå". Likmark synes lik er digg, men det syns ikke vi - i hvertfall hvis vi ikke liker nekerofili. Hahaha!! Det er det dummeste jeg har lest.. Anonymous poster hash: 6048e...584 Pøh!
Von Hertelhofen Skrevet 8. januar 2014 #19 Skrevet 8. januar 2014 Jeg skal til Nangijala. Der skal jeg spise plommer rett fra trærne og få den onde Tengel som hemmelig elsker
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #20 Skrevet 8. januar 2014 Jeg er tilhenger av "The Big Bang theory", altså at alle fenomen kan forklares ut fra logikk. Ut fra dette så skulle jeg tro at kroppen råtner og sjelettet blir igjen. Thats it! Altså ingen sjelevandring osv. Likevel har jeg en barnetro og vil så gjerne tro at man kommer til Nirvana. Anonymous poster hash: daec2...3f8
☆☆☆ Skrevet 8. januar 2014 #21 Skrevet 8. januar 2014 Søstra mi snakka om ein taxidermist, utover det veit eg ikkje..
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. januar 2014 #22 Skrevet 8. januar 2014 Jeg håper jeg ikke blir gjenfødt. Jeg er sliten og har ikke lyst å leve en gang til. Er da ekstra redd for å bli gjenfødt til noe eller noen som må kjempe for livet hehe Håper jeg får ro og fred og kan slappe av eller rett og slett bare er borte.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #23 Skrevet 8. januar 2014 Jeg tror man bare blir borte, og at det ikke er noe etter døden. Anonymous poster hash: 3090c...639
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #24 Skrevet 8. januar 2014 Du blir en engel? Sjelen forlater kroppen og levere videre? Du lever videre i en annen form, f eks blir en flue i ditt neste "liv"? Du blir bare stein dau og et sjelett i jorda? Du får vondt når du brenner i ovnen, fordi du fremdeles føler noe? Du kan se verden ovenfra? Du kan være tilstede på jorda selv om du ikke synes (spøke..)? Helvete? Gud straffer deg? Hva tror du? Anonymous poster hash: 349df...c78 håper for all del at det bare er over, og ikke noe mer enn det. da er jeg ferdig! For all del, nyter livet. men det holder med ett Anonymous poster hash: 9be64...768
Von Hertelhofen Skrevet 8. januar 2014 #25 Skrevet 8. januar 2014 De som ikke kan stave skjelettet kommer til skjærsilden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå