Gå til innhold

Tid for hjem. Hadde aldri våget å slippe den gjengen til i mitt hus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange rare løsninger

Anonymous poster hash: ae402...930
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig.

De eksperimenterer og leker seg med sine design, men tenker ikke på at noen skal leve oppi de rare løsningene.

Skrevet

Hadde jeg fått ett sånt spisebord de hadde laget i dagens program, hadde jeg blitt litt sur tror jeg... Så dere hvor mye det svaiet når de tok på det? Hva med glass som er fulle f.eks? Nei, herre min, hadde aldri i verden vært fornøyd med alle de vaierene som var rundt omkring der altså....

Anonymous poster hash: f0738...622

Skrevet

Det hadde jo vært et utrolig kjedelig program om de bare pusset opp vanlig, med hvite vegger og lyse møbler.

Digger det programmet jeg. Det eneste jeg synes var helt krise, var et kjøkken de laget en gang som så ut som noe fra 70-tallet.

Skrevet

Hadde heller aldri sluppet dem inn. De lager vanligvis noe som ser fint ut, men alltid noe som er grufullt.

Anonymous poster hash: de57b...2c2

Skrevet

De kunne fått komt her så ofte de ville!

Akkurat det bordet de ordnet i går, hadde ikke gått ann her men... 😊

Skrevet

Tråden er moderert pga ryktesspredning.

Cat.68

Brukermoderator

Skrevet

Cat.68

Brukermoderator

Det er ikke et rykte, det er... hva skal man kalle det? "Inside information".

Anonymous poster hash: 8594f...e74

Skrevet (endret)

Det hender de har noen idiotiske løsninger til tider og grusomme fage/ møstervalg, som feks det hengende bordet i går. Men hender man får tine tips også.

Endret av Ugl@ ruger...
Skrevet

Cat.68

Brukermoderator

Det er ikke et rykte, det er... hva skal man kalle det? "Inside information".

Anonymous poster hash: 8594f...e74

Nødvendig eller lov her er det uansett ikke.

Skrevet

Det verste med programmet er folka som er med. Er selv bergenser men disse typene topper irritasjonslisten min.

Anonymous poster hash: bee3d...ca9

Skrevet

Jeg hadde heller ikke sluppet de inn. de har endel kule løsninger, men også endel grufult som absolutt ikke egner seg i et brukshjem.

En gang laget de stoltrekk til spisestuestoler av striesekker - hvordan tror de at damekjoler ser ut etterå ha sittet på de?

De laget en gang en lampe av diodelys og isoposbeger - sikkert fitn etter at noen begynner å "kneppe" på isooporbegerne!

og det hengende bordet????

Anonymous poster hash: 05dd1...8c7
Skrevet

Jeg hadde gjerne sluppet de til, men nå er jeg litt fan av litt andre løsninger enn hvite vegger og standardløsninger.

Enig i at noen av løsningene er litt merkelige og ikke noe jeg ville levd med. Men jeg tror at de fleste gjør noe endringer etter at kamerateamet har reist og man selv får satt sitt preg på ting.

Skrevet

Mange upraktiske og rett og slett stygge løsninger ja. Aldri om de hadde fått sluppet inn i mitt hus. Tydelig at de ikke ser for seg at folk skal bo der. Trenger ikke å være stygt og upraktisk bare for at det skal være et spennende design for å trekke seere!! Se på extreme makeover USA, der har de tonnevis av praktiske og kule løsninger, og ikke alt koster skjorta heller.

Anonymous poster hash: 724dc...c41
Skrevet

Vet noen når episodene går i reprise? Jeg gikk glipp av programmet i går.

Anonymous poster hash: 9ff80...b74
Skrevet

Overkreativitet blir aldri bra. Hadde ikke kommet inn her, selv om jeg likte kjøkkenbenken. Bordet var bare latterlig.

Skrevet

Åh! Men jeg skulle gjerne hatt dem i hagen min! Jeg liker aller best de episodene hvor de tar for seg uteområdet. Utrolig mye fint! Og kjekke folk i programmet. (Jeg er ikke bergenser, så jeg føler meg ikke støtt av at at de virker fornøyd med seg selv :-)

Skrevet

Skulle gjerne fått kosa seg her hos meg, og det er jo tydeligvis flere som liker det de gjør siden programmet har overlevd i 10 år.

Men som noen andre her lurer på; går det i reprise? Fikk ikke med meg at de har startet med ny sesong.

Skrevet

Synes dei gjer ein god jobb. Dei "sprekaste" sprella er stort sett slikt ein kjapt kan endre om ein vil.

Men eg ville likevel ikkje hatt dei i hus. Overlet ein innredninga til andre burde det ikkje overraske om det ikkje ser ut som det ikkje er ein sjølv som bur i huset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...