Gå til innhold

Positiv test 7 dager etter befruktning??? Er det mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har oversikt over eggløsningene mine, og vet derfor at jeg hadde eggløsning for 7 dager siden.. I tillegg har jeg oversikt over samleier, så vet at det bare er den dagen som er mulig. (obsessed much?! ;) )

I dag testet jeg positivt med både 2 billigtester og clearblue. Jeg er overlykkelig, men kan ikke skjønne at det går an. Fler som har testet positiv så tidlig?

Anonymous poster hash: 397b5...5f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, gjorde det da jeg var gravid med tvillinger. :)

Skrevet

ja, jeg har gjort det. hadde ekstremt høy hcg på blodprøver (8900 uke 4+ 3, bekreftet ultralyd under fem uker..)

Anonymous poster hash: f86e4...970
Skrevet

Jeg har oversikt over eggløsningene mine, og vet derfor at jeg hadde eggløsning for 7 dager siden.. I tillegg har jeg oversikt over samleier, så vet at det bare er den dagen som er mulig. (obsessed much?! ;) )

I dag testet jeg positivt med både 2 billigtester og clearblue. Jeg er overlykkelig, men kan ikke skjønne at det går an. Fler som har testet positiv så tidlig?Anonymous poster hash: 397b5...5f3

Ja, det går fint.

Anonymous poster hash: f2cba...1d7

Skrevet

Svakt positiv ca åtte dager over.

Anonymous poster hash: 0ff7a...1ad
Skrevet

Positiv test på dag 9 :)

Anonymous poster hash: 520b5...da2

Skrevet

Så gøy, da er det jo ikke umulig, da. :)

Skrevet

Gratulerer :) Det er vel like sannsynlig det, som at noen ikke får positiv test før en stund etter forventet mens. 

Anonymous poster hash: bda77...718
Skrevet

Hipp hurra, så glad jeg blir for disse svarene. Jeg turde ikke helt å stole på de tre(!) testene jeg tok i går. Da skal jeg jammen meg feire med en kanelbolle! :)

Skrevet

Ja, da jeg ble gravid med tvillingene :)

Nå er jeg gravid igjen og fikk sterke positive tester 9dager etter el. Et foster.

Gratulerer! :D

Anonymous poster hash: 32b47...dad
Skrevet

Gratulerer så masse:)

Tusen takk! :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nå sist fikk jeg det 9 dager etter...svaaaak svak, men strek! (Og unge som ligger ute i vogna) :)

Skrevet

Spennende altså! Med førstemann testet jeg også positivt relativt tidlig, 10 dåp, men jeg trodde nesten ikke det var mulig å teste så klart positivt så tidlig. Både cb og billigtester var sterke og klare.

Kanskje det er to inni der, da...??! 😳

Skrevet

dåp skulle være dpo... 😄

Skrevet

GRATULERER :)

Uff nå fikk jeg lyst til å teste selv, 7-8 dpo i dag.....

Men må vel vente..har hatt tidlig positive tester fra 10 dpo de siste 3 pp, og alle har endt i sa eller at de bare var kjemiske:( Så denne PP har jeg lovet meg selv å vente så lenge som mulig slik at jeg ikke blir skuffet.

Anonymous poster hash: 92150...469
Skrevet

Men må vel vente..har hatt tidlig positive tester fra 10 dpo de siste 3 pp, og alle har endt i sa eller at de bare var kjemiske:( Så denne PP har jeg lovet meg selv å vente så lenge som mulig slik at jeg ikke blir skuffet.

Jeg måtte teste, men den var skikkelig negativ 😝

Skrevet

Jeg ønsker deg all mulig hell og lykke, og at det går bra med deg denne gangen! :)

Skrevet

Jeg måtte teste, men den var skikkelig negativ 😝

Fort gjort! Bedre lykke i morgen, da!

Jeg er testoman, så her er billigtester kjøpt på ebay en av de smarteste investeringene jeg har gjort... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...