Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Hvilken alder tenker du? Har selv et barn som snart fyller 3.år men føler at det er litt tidlig å la barnet sove alene i en annen etasje? Eller er jeg hysterisk nå? Anonymous poster hash: 98a61...de0
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #2 Skrevet 7. januar 2014 min kommer til å sove alene i en annen etasje så fort det er mulig (nattmating er slutt).. Er jo bare å ha baby call hvis du er engstlig.. Anonymous poster hash: 4efe1...40c
Skylander Skrevet 7. januar 2014 #3 Skrevet 7. januar 2014 Gammel nok til å kunne ta seg ut selv ved brann
Skylander Skrevet 7. januar 2014 #4 Skrevet 7. januar 2014 Gammel nok til å kunne ta seg ut selv ved brann
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #5 Skrevet 7. januar 2014 Min eldste er fem år og vi sover fremdeles i samme etasje. Det hender han våkner om natten pga mareritt og da skal han få slippe og gå i svime i trapper. Anonymous poster hash: e6a74...d0a
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #6 Skrevet 7. januar 2014 Gammel nok til å kunne ta seg ut selv ved brann Var det jeg tenkte, så da tror jeg nok det er lurt at vi alle sover i samme etasje noen år til Anonymous poster hash: 98a61...de0
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #7 Skrevet 7. januar 2014 Min eldste er fem år og vi sover fremdeles i samme etasje. Det hender han våkner om natten pga mareritt og da skal han få slippe og gå i svime i trapper. Anonymous poster hash: e6a74...d0a Da er det nok lurt å vente noen år til ja Anonymous poster hash: 98a61...de0
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. januar 2014 #8 Skrevet 7. januar 2014 Mine tre sover oppe mens vi sover nede. Minste er 6 mnd
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #9 Skrevet 7. januar 2014 min kommer til å sove alene i en annen etasje så fort det er mulig (nattmating er slutt).. Er jo bare å ha baby call hvis du er engstlig.. Anonymous poster hash: 4efe1...40c Har ikke baby call... Men tror vi venter noen år til! Tror ikke jeg kommer til å slappe av hadde vi byttet rom nå uansett. Anonymous poster hash: 98a61...de0
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #10 Skrevet 7. januar 2014 Mine tre sover oppe mens vi sover nede. Minste er 6 mnd Ok, men føler du deg trygg da? Jeg bare lurer:) Er de andre under 4.år? Vi har bare et barn nå. Jeg er litt redd for at jeg ikke skal høre noe, om det skjer noe? Anonymous poster hash: 98a61...de0
Mother Gothel Skrevet 7. januar 2014 #11 Skrevet 7. januar 2014 Datteren på 1,5 år sover i underetg/kjelleren, mens jeg og storebroren sover i andreetg. Det ble sånn fordi det er bare de soverommene som er i huset, og hun våkner av det minste knirk, så derfor var det greiest at det er hun som sover i egen etg. Hun kommer seg foreløpig ikke ut av sengen, men ser for meg at vi må gjøre endringer når det skjer. (Som f.eks. å vinne i lotto og bygge på huset eller noe..)
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. januar 2014 #12 Skrevet 7. januar 2014 Mine tre sover oppe mens vi sover nede. Minste er 6 mnd Ok, men føler du deg trygg da? Jeg bare lurer:) Er de andre under 4.år? Vi har bare et barn nå. Jeg er litt redd for at jeg ikke skal høre noe, om det skjer noe? Anonymous poster hash: 98a61...de0 Der vi bodde før sov baby oppe og vi og hun på da 3 nede. Nå er de to største 9 og 6. Klart jeg tenker på hva som kan skje (som nå når mannen er borte) men ja, til vanlig er jeg det. Det er ikke mulig for oss å få alle på samme plan så jeg må bare gjøre det beste ut av det :-)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #13 Skrevet 7. januar 2014 Mine er 4 og 7, og de deler rom i samme etasje som oss, fremfor å bruke to ledige rom i underetasjen. Derfra ville vi ikke hørt om en av dem ropte på oss. Synes det kommer an på barna og på hvordan huset er. Hvis dere hører roping, har gode rømningsveier, og har barn som føler seg trygge selv om dere sover i en annen etasje ville jeg vurdert det. Anonymous poster hash: 00182...8b1
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #14 Skrevet 7. januar 2014 Har en første og en andre klassing. Vi sover nå alle i 2.etg., vi vurderer å flytte på loftet, men gjør nok ikke det før ungene greier å løfte av barnesikringen og pakke ut brannstigen og komme seg ut i tilfelle brann. Nå måtte vi kommet oss ut brannstigen på loftet, funnet stige og knust oss inn for å hente ungene i tilfelle brann. Hadde vært annerledes om de sov på bakkenivå, da hadde jeg gått for ulik etage mange år siden. Anonymous poster hash: 16efc...50b
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #15 Skrevet 8. januar 2014 Jenta vår på snart 3 år har sovet på loftet siden hun ble født. La meg sammen med henne frem til hun fikk soverutiner rundt 3 mnd gammel. Har brukt babycall frem til hun ble så stor at hun ropte på oss. Gjør det samme med babyen på 4 mnd. Ser ikke helt problemet...sjekker de med jevne mellomrom. Har jo brannvarsler oppe og hører babyen på babycall og jenta når hun roper. Anonymous poster hash: 89d45...c32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå