Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Hva hjelper det? Flytte ut på røde rappen...? Anonymous poster hash: 43315...94c
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #2 Skrevet 7. januar 2014 For hvis han ikke hadde pelt seg ut på røde rappen hadde jeg slått inn skallen hans med en stekepanne! Anonymous poster hash: eefeb...dbe
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #3 Skrevet 7. januar 2014 Fordi man føler seg totalt sveket av den personen man hadde grunn til å stole mest på av alle i hele verden? Fordi man trenger avstand for å greie å tenke klart ift hva man evt gjør videre? Er det virkelig så vanskelig å forstå? Noen trenger avstand for å tenke klart, andre trenger nærhet for å få svar på alle spørsmål umiddelbart, få rase ut sinne etc. Folk er forskjellige! Det kan sies mye stygt i affekt som man ikke kan ta tilbake. Derfor ser noen at det er bedre å få litt avstand slik at de ikke tar en avgjørelse basert på affekt. I min verden er det stor forskjell på en ons-utroskap og en utroskap som har gått over lang tid. Den første ville jeg kanskje greid å snakke med. Den andre hadde jeg trengt avstand fra for å kunne tenke klart. Anonymous poster hash: e72ed...51b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå