Gjest Helle_Høygir Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Jeg kom brått på at jeg hadde en bokskatt i kjelleren! Skrevet av kusinene Ragde og Ragde og har vidunderlig morsomme sitater fra gravide, fødende og de beste - de vordene fedre! Den dukket opp i hukommelsen når temaet om kvalme og cravings meldte seg. "pasienten er ca 2 uker gravid og svangerskapet har hittil foreløpt normalt" - fra pasientjournal "alle sier man må leve som vanlig.. at det går an å si noe så dumt - hvordan lever man vanlig i disse elefanttrusene?" "hele forrige uke spiste jeg utelukkende honnikorn og granny smith epler. Ola kom hjem med røde epler til meg, men de fikk han jaggu spise opp sjøl når han ikke en gang skjønner såpass" "jeg spiser avispapir i smug og jeg vet det høres helt sykt ut, men bergens tidende smaker best" "heldigvis er Erik i losjen med han som driver rema på Stavset. Jeg måtte nemlig ha geitost i natt og det fantes ikke i huset. Butikksjefen låste oss inn kl 6 på morgenkvisten; masse styr med alarmer og sånt. Jeg SPRANG ned til kjøledisken, rev av emballasjen med tenna - tror det er det beste jeg har smakt i mitt liv og jeg skammer meg ikke en gang" "jeg har selvsagt sluttet å røyke, men jeg bruker fyrstikker! Jeg tenner dem, lar det brenne ut og så spiser jeg det svarte" "Viskelær - det er min greie denne gangen". Men jeg håper det går over, er litt usikker på om det er sunt for barnet. Forrige gang var det talglys, men det var ikke farlig sa de" Å som jeg ser for meg avisgomlende og lysknaskende damer i elefanttruser
Musemorbr / Skrevet 7. januar 2014 #2 Skrevet 7. januar 2014 At det er mulig... Sinnsyke damer! (Sniffer på Elloskatalogen min...)
Ziva Skrevet 7. januar 2014 #3 Skrevet 7. januar 2014 Herlig bok som fremkalte mang en latter i graviditeten. Spøy 10 ganger om dagen så trengte noe å le av. Spesielt henne som hennes søster hadde sagt at å føde var som å presse ut en toseter (sofa), når hun selv fødte så måtte det minst være en hjørnesofa.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Husker jeg også lo så jeg gråt av den boka. Husker også at hver gang jeg lo så kom vonde kynnere, men det var jo verdt det. En skatt ja.
Blomstogbier Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014 Hehe.. Kn ikke i at jeg opplevde noe sånt.
ms.Pond Skrevet 10. januar 2014 #6 Skrevet 10. januar 2014 Jeg har ikke fått på meg lesebrillene enda, eller så er hjernen skrudd av. For jeg skjønte ikke hvorfor du hadde glemt en boks-katt i kjelleren! Heldigvis falt ting på plass litt lenger ned i innlegget Utrolig bra Ikke ante jeg at det var forskjellig smak på avisene heller, men ser for meg at BT kan ha et hint av sjø, tang og tare i ettersmaken.
Musemorbr / Skrevet 10. januar 2014 #7 Skrevet 10. januar 2014 Min mann har ryddet og KASTET KATALOGEN MIN!!! Er det noen som vet hvor lang tid Ellos bruker på å sende ut kataloger? Jeg har lagt inn en bestilling nemlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå