Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Jeg har hatt aap fra NAV i 2 år og hadde det under svangerskapet og etter svangerskapet, valgte å ikke få foreldrepenger da jeg gikk til behandling under hele svangerskapet pluss at jeg begynte i behandling rett etter fødsel, men nå er jeg plutselig blitt gravid igjen, skulle egentlig ut i tiltak i aug! Hva skjer ang aap/ fødselspenger??? Noen som vet? Anonymous poster hash: bc38d...fd1
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #2 Skrevet 7. januar 2014 Aap er likestilt med lønn og gir grunnlag til foreldre penger, mener det er 6 av di siste 10 mnd du skal ha hatt inntekt. Du kan få permisjon el fryse opplegget du er i i inntil 52 uker, da må du være klar til å begynne vist ik må du søke på nytt. Innen 52 uker kan du søke gjennopptak. Jeg var i tiltak til jordmor sa stopp, og hadde permisjon. Barnehageplass fra han var 11 mnd. Ta en samtale med saksbehandler, graviditet er ik sykdom så ordner seg. Lykke til og gratulerer:-) Anonymous poster hash: 0afd4...d61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå