Gå til innhold

Fikser ikke alt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ferdig på jobb kl 1630, møte i FAU kl 18. Mannen borte på jobbmiddag og kommer hjem rundt midnatt. Storebror hadde fotballtrening og tre venner med hjem på middag. Lillesøster skulle hentes i bhg.Jeg rakk alt. Så var det lekser og legging. Har fått vasket alt sølete utetøy til lillesøster og satt på oppvaskmaskin. Huset er rotete, klær bør brettes og jeg må lage nister. Barna vil ha rester av wraps etter middag. Jeg trenger seriøst en dusj og svigermor kommer langveisfra i morgen før jeg er hjemme fra jobb og hun er nøye hun. Sykefravær på jobb er min jobb å fikse (leder) og hittil har jeg 3 som er borte i morgen. Vil egentlig bare legge meg, men må smøre nister/wraps og rydde og dusje og....

Anonymous poster hash: a15a0...452

Skrevet

Blir svett bare av å lese det.. Pust ut og slapp av... Du må ikke rydde nå, og hva med å la ungene lage wrapsene sine selv i morgen, mens du rydder? :)

Så kan du heller ta en lang og god dusj nå. :)

Anonymous poster hash: 43bd3...a81
Skrevet

Da må du lære deg å sette grenser,

"Nei, i dag passer det ikke med venner med hjem"

"Nei, dere kan ikke få wraps"

Sms til svigersmor: "Sorry at det er litt rotete når du kommer. Sønnen din er bortreist og vi har hatt travle dager".

Sånn. Bena på bordet og slapp av! Livet er ikke mer stressende enn man gjør det til selv :)

Anonymous poster hash: e782c...884
Skrevet

Jeg må dra på jobb kl 0730 i morgen. Ingen mulighet til rydding, wraps laging med barn før dette. Nøkkel legges ut til svigermor som kommer mens jeg er på jobb. Hi

Skrevet

Fotballgutta kommer på middag fordelt på hver familie hver tirsdag. Denne uken var det vår tur. Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...