Gå til innhold

Gikk dere ned i vekt etter ammeslutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mistet håpet om å gå ned i vekt mens jeg ammer, for nå er forbrenningen min tydeligvis ikke på topp. Er det noe håp?

Anonymous poster hash: 38b06...d45
Skrevet

Det hjalp på med første (ammet til to år). Krysser nå fingre for at det hjelper på med andre som også nærmer seg ammeslutt og to år. Hormonene forandrer seg og det ble lettere. Har lavt stoffskifte og er til endokrinolog pga dette. Legen sier at jeg nok er noe insulinresistent også, men at det kan være "ammehormoner" som midlertidig gjør det.

Anonymous poster hash: e6dbb...9f0

Skrevet

Jeg gikk ned da jeg ammet, men la på meg igjen da jeg sluttet :(

Skrevet

Gikk opp, opp, opp!! Først nå, et år etter ammeslutt og gravid på ny at jeg har begynt å gå ned igjen.

Skrevet

Mine kg forsvant etter ammeslutt :) med nr 1 forsvant de ved amming, men ikke med nr 2 :) Nå er jeg endelig nede i "startvekten" min igjen :) Lykke til :)

Anonymous poster hash: c8c29...b3e

Skrevet

Gikk opp, opp, opp her også. Og det til tross for både trening og normalt kosthold. Gikk til og med til legen. Hun sa enkelte opplever dette, trolig pga kroppen sliter med å tilpasse seg. Hun sa det kunne ta ett års tid før alt var i gjenge igjen. Runder snart et år, så håper noe skjer snart...

Anonymous poster hash: 94248...cbd

Skrevet

Jeg gikk ned da jeg ammet, men la på meg igjen da jeg sluttet :(

Samme her...

Anonymous poster hash: 943ba...dde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...