Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Jeg blir matt... Hvor dum går det an å bli? Anonymous poster hash: 9f0a0...b5e
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #2 Skrevet 7. januar 2014 Enig. Kjenner ingen som ikke bruker bilbelte, hverken unge eller gamle. Anonymous poster hash: a2d6c...589
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #3 Skrevet 7. januar 2014 Kjenner to som aldri bruker bilbelte, begge to har vært i alvorlige bilulykker der de ikke kom seg ut av bilen pga belte. Han ene brant nesten inne i bilen, selv om det har gått mange år siden ulykkene deres klarer de ikke å ha på seg bilbelte i dag pga traumer. Anonymous poster hash: 6e5d6...db1
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #4 Skrevet 7. januar 2014 Svigers gjør ikke det.. Eller, de gjør det der de vet det kan være kontroll, men resten av tiden ikke.. De blir altså oppgitt av meg, som bruker bilbelte om vi så bare kjører fra oss til de (det tar 2 minutter maks) og sier "trenger da ikke det, det er ikke kontroll her" Jeg svarer hver gang " jeg gjør det ikke for faren av kontroll, men for å sikre livet mitt!" Anonymous poster hash: f02d9...d90
It's all about me Skrevet 7. januar 2014 #5 Skrevet 7. januar 2014 Kjenner to som aldri bruker bilbelte, begge to har vært i alvorlige bilulykker der de ikke kom seg ut av bilen pga belte. Han ene brant nesten inne i bilen, selv om det har gått mange år siden ulykkene deres klarer de ikke å ha på seg bilbelte i dag pga traumer. Anonymous poster hash: 6e5d6...db1 Men hadde de i det hele tatt overlevd hvis de ikke hadde brukt belte da ulykken skjedde? For skjønner at det er litt skummelt når beltet hindrer deg å komme ut av bilen, men det er vel hakket bedre enn å bli kastet ut frontruta og bli smurt utover veien, eller bli slått fordervet når en kastes rundt inni bilen som en sokk i tørketrommelen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå