Gå til innhold

Er du fornøyd med utseende ditt? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du ikke er fornøyd, hva er det du ikke er fornøyd med?

Anonymous poster hash: c414b...d2d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope.

For mange kilo, skulle gjerne hatt mindre og fastere pupper. stram fin rumpe samt lår og armer.

For ikke å snakke om magen. strekkmerker og slapp.

Anonymous poster hash: 54b7b...d8d
Skrevet

Mja... Jeg liker hvordan jeg ser ut når jeg gjør noe med utseende mitt, men det irriterer meg litt at jeg må gjøre alt mulig.. Kunne ønske jeg hadde selvtilliten til at det var greit å gå uten sminke, la vær å nappe bryn, vokse bart osv...

Ellers så er jeg feit og dvask. Har bollemage etter å ha spist masse dritt, store overarmer, grevinneheng osv.. Men jeg har begynt å trene, og spise sunnere. Kuttet ut cola osv.

Anonymous poster hash: cd8f0...8bb
Skrevet

Jeg er slank å det er jeg veldig fornøyd med,men er ikke fornøyd med å bare ha to prikker av noen pupper :S

Uten sminke å uten å sette opp håret,så ser jeg ut som en grå mus som ingen legger merke til.

Men bruker jeg 10 minutter ekstra så jeg får satt opp håret og bittelitt sminke så syns jeg faktisk at jeg blir pen :)

Anonymous poster hash: 00a50...369
Skrevet

Sånn midt på treet. Er normalt slank ganske høy, har et pent søtt ansikt. Har fine pupper som passer til min kropp og en grei figur.

Men er misfornøyd med slappe lår og trenger generelt en oppstramming her og der. Litt strekkmerker som er kjipe men ok. Håret mitt er uregjerlig og litt flatt. Jeg er veldig lys i huden, drømmer om å kunne få en gylden farge utenom midt på sommeren. Største issuet mitt om dagen er helt klart mine slappe lår..

Anonymous poster hash: 3818d...ace

Skrevet

Jeg lurer på hva som er gale med mitt :(

Er bare useriøse menn som liker meg :(

Anonymous poster hash: 5afa8...f91

Skrevet

Da er vi to!

Får en del oppmerksomhet på byn så er sikkert ikke uglestygg,men finner heller ikke noen som er seriøse.

Å nei jeg leiter ikke på byn,men likevel kommer jeg bare borti useriøse menn.

Han siste virket perfekt,helt til han la meg til på facebook å han hele tiden la til MASSE jenter,å til og med innrømmet at jentene var fra singelsider :(

Skrevet

Oh no.... det kan jeg ikke si jeg er... Ikke at jeg prøver se perfekt ut eller noe! Ingen mål om å se topptrent eller ut som et beirangel... men... 

Skrevet

tja, kunne godt vokst 10-15 cm ;) er 155 høy & føler meg veldig liten til tider. 

puppene var et stort kompleks for meg i mange år, fikk innlegg i sommer & er utrolig fornøyd med det, gikk fra a til stor c & elsker det :D 

alltid drømt om grønne øyne med det får jeg jo ikke uansett. 

blitt mye mobbet som barn så det sitter sikkert igjen litt derfra, sambo er utrolig flink å fortelle meg hvor pen & sexy osv han syntes jeg er & det hjelper jo "litt" på selvtilliten :)

Skrevet

Da er vi to!

Får en del oppmerksomhet på byn så er sikkert ikke uglestygg,men finner heller ikke noen som er seriøse.

Å nei jeg leiter ikke på byn,men likevel kommer jeg bare borti useriøse menn.

Han siste virket perfekt,helt til han la meg til på facebook å han hele tiden la til MASSE jenter,å til og med innrømmet

Vondt ;(

at jentene var fra singelsider :(

Skrevet

Jeg synes jeg er ok som jeg er.

Det er ting jeg likevel ikke liker. Har veldig store øyne, fått høre jeg ser redd ut?? Så har jeg veldig oppstoppernese og den har jeg fått høre ser frekk ut?? Rumpa matcher ikke livvidden så passer buksa over rumpa har jeg som regel en "trakt" i ryggen (bukser med lavt liv er ikke meg lengre)

Jeg er fornøyd med høyde og vekt. Har aldri vært den peneste i venninnegjengen men jeg er normalt søt.

Mannen sier stadig jeg er verdens vakreste kvinne og da smiler jeg stort. :-)

Anonymous poster hash: 467fc...77f

Skrevet

Jeg er fornøyd til tross for at jeg har en del kilo for mye, cellulitter, noen gamle strekkmerker, tunge pupper, krøllete hår og tendens til dobbelhake (uansett vekt), mange føflekker, sliter med å blir brun, for bred tupp på nesen, litt for rundt ansikt, små hender som ikke passer til resten av kroppen og eplefasong med bein som er for tynne og lange i forhold til overkroppen. Ingen andre som klager, og jeg føler meg attraktiv.

Skrevet

Gidder ikke å bruke tid på å være misfornøyd med utseendet mitt. Men om jeg skulle sette meg selv under lupen, så er det ikke så mye å være fornøyd med. 

Skrevet

Ja, jeg er egentlig godt fornøyd, meeen når det er sagt så har jeg lagt på meg litt i det siste :P (har gått rundt å tenkt at jeg har vært gravid i flere mnd, og "innbildt" meg at jeg er mere sulten enn det jeg egentlig har vært..) 

Men, det kan jeg jo trossalt bare slanke og trene vekk. Så suma sumarum er jeg fornøyd med meg selv :) 

(Og sikkert flere av dere som sikker skulle ha vært mere fornøyde med dere selv også. Kan jeg tenke meg! ) 

Skrevet

Nei, dvask i hele kroppen, hestetenner, skakk nese og det nye og aller beste er masse kviselignede sår i ansiktet...

Skulle ønske jeg hadde helse til å trene kroppen fast igjen...

Anonymous poster hash: 3e5c3...cd9
Skrevet

Absolutt! 

Jeg har hengepupper uten fyll, grevinneheng på lår og armer og en mage full av strekkmerker. Fotogen er jeg heller ikke, og jeg er egentlig lei av håret. Men jeg er i bunn og grunn veldig fornøyd. Realistisk, men fornøyd. 

Skrevet

Ikke fornøyd med uren hud i ansiktet. Ellers er alt bra nok for meg. 

Skrevet

Ja jeg er veldig fornøyd egentlig, til tross for litt strekkmerker og andre "skavanker". Føler meg rett snasen innimellom :P

Skrevet

Absolutt!

Jeg har hengepupper uten fyll, grevinneheng på lår og armer og en mage full av strekkmerker. Fotogen er jeg heller ikke, og jeg er egentlig lei av håret. Men jeg er i bunn og grunn veldig fornøyd. Realistisk, men fornøyd.

Høres ut som meg!😂

Anonymous poster hash: 8719a...a50

Skrevet

Mja...

Jeg har et veldig spesielt utseende, men ikke positivt.

Veldig rundt og barnslig ansikt (Jeg syns jeg har måneansikt) som kun ser bra ut om jeg er for tynn i kroppen.

Veldig store blå øyne (Fornøyd med øynene mine) 
Liten nese og liten munn som er for liten for ansiktet, selv om leppene ikke er smale (???)
Blondt hår som dessverre har blitt tynnere etter alvorlig jernmangel.

Strekkmerker og noen kilo for mye. Hater kroppsfasongen min.

Men føler meg pen siden mannen tydeligvis liker hvordan jeg ser ut :)

Anonymous poster hash: 77bf3...8c6
Skrevet

Ja, det vil jeg si. 30 år, slank, ingen strekk merker, nokså faste pupper, et pent ansikt. 

:)

Anonymous poster hash: 7f8b9...384
Skrevet

Ja, men skulle gått ned 15kg

Anonymous poster hash: 73768...ec7
Skrevet

Mja, noe er jeg fornøyd med: Kombinasjonen brune øyne, blondt hår og gylden hud. Og så er jeg relativt slank og passe høy (172). Fine trekk og timeglassfigur.

Jeg er mindre fornøyd med: Hengende og tomme pupper, cellulitter, pigmentflekker, tørt hår og flisete negler.

Anonymous poster hash: e3bef...bf9
Skrevet

Ja hvis jeg bare går ned 30 kg overvekt. Synes jeg blir ganske pen som normalvektig... Men argggggg så tungt å gå ned 😝

Anonymous poster hash: 8f3de...e64

Skrevet

Er faktisk veldig fornøyd. Bortsett fra de verste dagene hvor jeg virkelig er dritsliten.

Eneste er at etter at sistemann ble født har jeg lagt litt på meg slik at jeg har en bitteliten bilring.

Bortsett fra det er det ingenting jeg ville ha endret på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...