Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #26 Skrevet 7. januar 2014 uff nei jeg blri deprimert av dette MØRKET. ingen snø som kan lyse opp. Og overskyet og regn hver eneste dag så det ser ut som det aldri blir dag, bare skumring hele tiden (er vel nesten som i nord-norge sånnsett). Nei jeg vil ha snø, gøy med ski og slalåm også! Anonymous poster hash: d7ac8...527
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #27 Skrevet 7. januar 2014 Jeg gleder meg til snø.. Ta med barna på aketur, skiturer og bål med pølser.. Beste med vinteren:) Anonymous poster hash: 7b66f...438
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #28 Skrevet 7. januar 2014 Her savner hele familien snøen veldig. Datteren min trener langrenn, og etter måneder med barmarkstrening hadde hun selvsagt gledet seg veldig til å ha ski på beina. Tenk så mye morsommere det er for barna å gå på ski, ake, lage snøhuler, gå på skøyter, base i snøen og lage snømann. Dessuten er det jo så mørkt og trist ute. Tar mer enn gjerne 8 minusgrader og 40 cm snø NÅ! Anonymous poster hash: 0e3da...b86
solia Skrevet 8. januar 2014 #30 Skrevet 8. januar 2014 Jeg synes det er helt topp med varmegrader. Beste vinteren på lenge. Hater å fryse og alt under null grader er helt pyton!!!
☆☆☆ Skrevet 8. januar 2014 #31 Skrevet 8. januar 2014 Grønn vinter på nordvestlandet også, og det har vi nok av frå april til oktober
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå