Gå til innhold

Tror dere jeg har mulighet til å komme inn på studiet med dette snittet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 41.5 karakterpoeng, grensen i 2013 var ca. 45,6.  Jeg skal prøve å forbedre karakterene mine til våren men sånn strengt tatt, har jeg noe sjans? 45,6 er vel snittet på førsteopptak, men det er vel mulighet på ett av de andre opptakene... eller?

Anonymous poster hash: 26392...35b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, tror nok du må forbedre de. Går ikke så mye ned mellom opptakene. Men d spørs hvor mange studieplasser det er også. Varierer fra år til år også.

Lykke til i allefall.

Skrevet

Om det ikke er et åpent studie så kommer du ikke inn. Er det åpent kan du ha en liten sjanse, men heller tvilsomt at du kommer inn. Dessverre :(

Anonymous poster hash: aca64...4e9
Skrevet

Nei, tror nok du må forbedre de. Går ikke så mye ned mellom opptakene. Men d spørs hvor mange studieplasser det er også. Varierer fra år til år også.

Lykke til i allefall.

Takk. Har heldigvis et halvt år å forbedre meg på så får bare krysse fingrene.

Skrevet

Karakterpoeng eller konkurransepoeng?

Anonymous poster hash: 5bfbd...6ef
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor folk gidder å rette på den måten, du skjønte vel hva jeg ønsket å spørre om?

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor folk gidder å rette på den måten, du skjønte vel hva jeg ønsket å spørre om?

Jeg spurte, jeg rettet ikke.

Siden opptaksgrensene oppgis i konkurransepoeng, kunne det jo være du ville komme høyere opp hvis det du oppga var karakterpoengene. Men nevermind og hjelp deg sjøl, liksom. Det er selvsagt høyst usannsynlig at du kommer inn om det er konkurransepoengene dine - det er ganske sjelden at opptaksgrensene fluktuerer så mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...