Prøverpåentil Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Går helt tom for ideer når deg gjelder middag siden minste skal spise med oss. Hun er 15 måneder og har egentlig ikke spist ordentlig middag og brød så lenge, så føler hun ikke vil spise hva som helst. Går i laks med ris/potet og noe med brun saus... Hjeeeelp meg!!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #2 Skrevet 7. januar 2014 Tja. Jeg ga jenta vår det samme som vi spiste stort sett men laget maten uten salt:) Ellers så går det an å mose kylling å med smør. Jeg ga jenta vår mye avokado. Hun elsker det fortsatt nå som hun er 3 år. Anonymous poster hash: 9e989...b27
Gjest MaJo0812 Skrevet 7. januar 2014 #3 Skrevet 7. januar 2014 Kjøttkaker, fiskepinner, gulrot, pommes frites, "tørr" mat hun kan spise med fingrene.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #4 Skrevet 7. januar 2014 hjemmelaget fiskegrateng! Stoooorslager! Ha i store makarono. Det elsker alle unger. Gjør fiskegratengen sunn med litt raspet gulrot i. Anonymous poster hash: d5d69...9ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå