Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Ei venninne er ganske diger,og begynner irritere meg over at hun alltid kommenterer overvektige mennesker både utseende kropp lg klær,greia er jo at flestd av de er jo slankere enn henne. Og hun kler seg selv i 3 str for små klær . Omvent anoreksi ? Hva kan dette kalles ? Anonymous poster hash: 914f8...4ab
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #2 Skrevet 7. januar 2014 Det kalles tjukkassyndromet. Har også et par sånne i min omgangskrets. Anonymous poster hash: c26cf...d85
th123 Skrevet 7. januar 2014 #3 Skrevet 7. januar 2014 Det kalles missunelse!! Hun "tåler" sikkert ikke å se andre jenter som er likedan som hun men likevell penere, kler seg bedre osv... Hun prøver npk å rakke ned på andre for å føle seg bedre selv! Selvom det ikke varer lengre Jeg hadde en slik vennine og ble så drit lei alle kommentarene om andre at jeg begynte å si at alle var så pen og kledde seg bra,osv. Sa motsatt av hva hun sa.. (selvom det kanskje ikke alltid var sannheten) fikk hvertfall fort slutt på hennes kommentering
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #4 Skrevet 7. januar 2014 Hahaha godt vi er fleer,problemet er at jeg tror oppriktig hun tror hu er smoking hot Anonymous poster hash: 914f8...4ab
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 7. januar 2014 #5 Skrevet 7. januar 2014 Men det må jo hete no? :-p
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 7. januar 2014 #6 Skrevet 7. januar 2014 Har ei sånn jeg,men tror ikke det er alltid at folk ser sånt
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #7 Skrevet 7. januar 2014 Men det må jo hete no? :-p Ja for all del,dette er jo DIB så en diagnose er sikkert allerede på vei Anonymous poster hash: 744ac...01c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå