Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Inspirert av tråden hvor det diskuteres om vi mødre synes at barna våre er verdens vakreste og tråden som het noe lignende som "tør du legge ut bilde av deg selv?". Det var mange flotte damer som la ut bilder den gangen og det var morsomt og se. Tør noen og legge ut bilder av sine små håpefulle? Jeg understreker at det er nulltoleranse for stygge ord i denne tråden. Alle barn er vakre! Barnet mitt er fortsatt i magen, har derfor lite å komme med selv ^0^ Anonymous poster hash: 83c00...23a
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #3 Skrevet 7. januar 2014 Er du gal? Hvem er så sprø at de utleverer barnet sitt på den måten overfor helt ukjente, halvgale folk på nett? Har du ikke fått med deg at en bruker her opplevde kidnappingstrusler mot barnet sitt? Nei, svarte heller, det får være måte på dumskap! Anonymous poster hash: 6578f...ea8
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #4 Skrevet 7. januar 2014 Hvorfor? Skal vi vurdere deres utseende? Så klasseløst! Jeg er så grenseløst LEI av dette utseendefokuset, og nå skal det også presses på barn!! Blir kvalm! Vi må ta oss sammen som samfunn! Anonymous poster hash: 88cca...156
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #5 Skrevet 7. januar 2014 Nei, ellers takk! Anonymous poster hash: 6b9eb...c27
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #6 Skrevet 7. januar 2014 Hvis man ikke turte legge ut bilde av seg selv i den andre tråden så legger man i hvert fall ikke ut bilde av barnet sitt. Men helt seriøst folkens, ikke legg ut bilde av barnet ditt her! Anonymous poster hash: 81741...4c7
☆☆☆ Skrevet 7. januar 2014 #8 Skrevet 7. januar 2014 Har eldste som profilbilde, anser det som relativt ufarlig. Trur ikkje folk kan gjenkjenne ho ut frå bildet når ho veks til uansett.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #9 Skrevet 7. januar 2014 Folk blogger og utleverer barna sine der, kan ikke se at det skulle være verre her inne (her deler de aller fleste til og med mindre informasjon en en blogger), men siden jeg ikke blogger, legger jeg heller ikke ut bilder her. Anonymous poster hash: 7584a...618
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #10 Skrevet 7. januar 2014 På en måte har jeg faktisk veldig lyst, for jeg har verdens peneste barn. Men jeg er så redd for at det skal finnes noen innenfor reklame bransjen her inne som kan finne på og bruke bildene jeg legger ut i konkurranser, reklamer ol. Uff Anonymous poster hash: cfcab...40e
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #11 Skrevet 7. januar 2014 SÅ pen unge har du ikke uansett anonym! Snakk om å være i sin egen verden! Anonymous poster hash: 0148e...1bc
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #12 Skrevet 7. januar 2014 Jeg har aldri lagt ut bilde av barnet mitt på nettet og har ikke tenkt til å begynne med det nå. Anonymous poster hash: 7f83b...026
monson Skrevet 7. januar 2014 #13 Skrevet 7. januar 2014 (endret) Anonymous poster hash: 8fbb1...48d Så søt baby du har ;P heheh Endret 7. januar 2014 av monson
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #14 Skrevet 7. januar 2014 Her er to babybilder Ser ikke problemet med å legge ut et par slike - ikke gjenkjennbare da bildene er gamle. Har jo også yngstes babybilde som profilbilde. De er nå snart 8 og 2 år gamle. Nydelige gutter! Anonymous poster hash: bb61d...e3e
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #15 Skrevet 7. januar 2014 På en måte har jeg faktisk veldig lyst, for jeg har verdens peneste barn. Men jeg er så redd for at det skal finnes noen innenfor reklame bransjen her inne som kan finne på og bruke bildene jeg legger ut i konkurranser, reklamer ol. Uff Anonymous poster hash: cfcab...40e Ut fra den kommentaren der, er det lite tvilsomt at barnet ditt er så forbanna vakkert, sorry.... Anonymous poster hash: 47ae5...f90
Bustetroll Skrevet 7. januar 2014 #16 Skrevet 7. januar 2014 Min var i avisen for litt siden. Det får holde
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #18 Skrevet 7. januar 2014 Min var i avisen for litt siden. Det får holde Så det! Anonymous poster hash: 7584a...618
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #20 Skrevet 7. januar 2014 På en måte har jeg faktisk veldig lyst, for jeg har verdens peneste barn. Men jeg er så redd for at det skal finnes noen innenfor reklame bransjen her inne som kan finne på og bruke bildene jeg legger ut i konkurranser, reklamer ol. Uff Anonymous poster hash: cfcab...40e Ut fra den kommentaren der, er det lite tvilsomt at barnet ditt er så forbanna vakkert, sorry.... Anonymous poster hash: 47ae5...f90 Jo det har jeg. Jeg forstår det kan være vanskelig for deg å innse, da du ikke har det selv. Men ikke vær lei deg. Det kan være slitsomt til tider og ha så nydelige barn. Så tenk slik, om du blir såret selv, min venn Anonymous poster hash: cfcab...40e
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #21 Skrevet 7. januar 2014 På en måte har jeg faktisk veldig lyst, for jeg har verdens peneste barn. Men jeg er så redd for at det skal finnes noen innenfor reklame bransjen her inne som kan finne på og bruke bildene jeg legger ut i konkurranser, reklamer ol. Uff Anonymous poster hash: cfcab...40e Ut fra den kommentaren der, er det lite tvilsomt at barnet ditt er så forbanna vakkert, sorry....Anonymous poster hash: 47ae5...f90 Jo det har jeg. Jeg forstår det kan være vanskelig for deg å innse, da du ikke har det selv. Men ikke vær lei deg. Det kan være slitsomt til tider og ha så nydelige barn. Så tenk slik, om du blir såret selv, min venn Anonymous poster hash: cfcab...40e Haha, snakk om dagens latter.... Stakkars deg som er stokk dum.... Anonymous poster hash: 47ae5...f90
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #22 Skrevet 7. januar 2014 Tråden strider ikke mot forumreglene, så hvorfor skal den fjernes? Voksne mennesker kan avgjøre selv. Akkurat slik som voksne mennesker velger å blogge om barna sine. Anonymous poster hash: 7584a...618
BareMas Skrevet 7. januar 2014 #23 Skrevet 7. januar 2014 Jeg legger av prinsipp ikke ut bilder av andre uten å spørre vedkommende om det er greit først, dette gjelder også unger. Og kjenner jeg 2 åringen min riktig, så blir det et klart og tydelig nei, om hun ikke eller foreslår bestevenninne i barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #24 Skrevet 7. januar 2014 På en måte har jeg faktisk veldig lyst, for jeg har verdens peneste barn. Men jeg er så redd for at det skal finnes noen innenfor reklame bransjen her inne som kan finne på og bruke bildene jeg legger ut i konkurranser, reklamer ol. Uff Anonymous poster hash: cfcab...40e Ut fra den kommentaren der, er det lite tvilsomt at barnet ditt er så forbanna vakkert, sorry....Anonymous poster hash: 47ae5...f90 Jo det har jeg. Jeg forstår det kan være vanskelig for deg å innse, da du ikke har det selv. Men ikke vær lei deg. Det kan være slitsomt til tider og ha så nydelige barn. Så tenk slik, om du blir såret selv, min venn Anonymous poster hash: cfcab...40e Haha, snakk om dagens latter.... Stakkars deg som er stokk dum.... Anonymous poster hash: 47ae5...f90 Stakkars deg som er så sjalu ... Anonymous poster hash: cfcab...40e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå