Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Våkna av at hun begynte å gråte og da hørtes det ut som hun slet med pusten og jeg løp opp til henne..Hun hiksta 2-3 ganger etterhverandre før det ble ei pause og så hiksta hun igjen..Jeg syntes det var litt ekkelt så jeg lå å holdt på magen hennes og drt kjentes ut som at hun ikke pusta mellom hikstene, men jeg hørte utpusten hennes så hun pusta nok ordentlig...Hun prata mellom hikstene etterhvert og begynte å tulle med faren sin..Men ville ikke opp, bare ligge å kose lenge Hun har vært i barnehagen og formen har vært fin så jeg tror nok at hun har drømt og så er det mulig hun har grått litt før det slo inn på babycallen... Hun var sånn en gang når hun var mindre også...Flere som har opplevd det? Anonymous poster hash: 22a95...277
Gjest Tale30 Skrevet 7. januar 2014 #2 Skrevet 7. januar 2014 Det opplevde vi også noen ganger med jenta vår..
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #3 Skrevet 7. januar 2014 Sjekket dere det noen gang? Anonymous poster hash: 22a95...277
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå