Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Jeg lurer på om det er slik at barnets luer,votter,klær,sko o.l ligger på plassen sin ved henting i barnehagen, eller ligger de strødd/slengt utover gulvet når du kommer? Evt på plassen til et annet barn? På forhånd takk for svar! Anonymous poster hash: 17b36...5b2
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #2 Skrevet 7. januar 2014 De ligger enten på plassen, på sidemannens plass eller på gulvet like foran plassen. Barna kler av og på seg selv, i all hovedsak. Barnehagen er ikke superflinke på å se over etterpå. Anonymous poster hash: 7faae...c54
me_87 Skrevet 7. januar 2014 #3 Skrevet 7. januar 2014 En periode var de fryktelig dårlig på å legge ting feil,å mange ganger gikk andre barn i gutten min sine klær eller omvendt. Jeg sa fra hver eneste gang i håp om at de skulle skjerpe seg å det gjorde de heldigvis Har aldri opplevd at klærene ligger strødd ut over golvet/plassen,da hadde jeg blitt litt forbanna!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #4 Skrevet 7. januar 2014 Det ligger stort sett i hyllene. Skjer at sko ligger litt utover, men er blitt bedre. Etter en del utskifting av personale virket det som at de ikke hadde helt rutine på å holde orden gjennom dagen og da var det en periode at det var rotete og uoversiktlig i garderoben, men det ble tatt opp og ting er blitt mye bedre. Anonymous poster hash: 50217...f99
Mamma_til_2 Skrevet 7. januar 2014 #5 Skrevet 7. januar 2014 enten på plassen i hylla eller ti tørkeskapet er de ikke der så er de i en pose i sekken pga at det er skittent og trenger en vask
☆☆☆ Skrevet 7. januar 2014 #6 Skrevet 7. januar 2014 Leitte lenge etter lua i dag, den låg nokre hylleplassar lengre bort. Sjeldan eg må leite. Men brukte 15 lange minutt på å leite opp bamsen ein gong (verdigjenstand ho ikkje går heim utan, og som er nødvendig for å sove), var rimelig stressa då (i liket med personalet, som deltok i leiteaksjonen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå