Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Dere som har, eller skal slanke dere etter dere har født - når begynte/begynner dere med dette? Jeg kan nesten ikke vente til jeg føler det er fornuftig å slanke meg. Men ønsker å amme i hvertfall i 7 mnd. Vet man skiller ut giftstoffer i melka når man slanker seg, så lurer på når det er "lov" til å begynne å gå ned (disiplinert) i vekt? Tenker å melde meg på enten Grete Roede med baby, eller i VG's Vektklubb. Ikke noe low carb på meg, men sunt og variert kosthold med innslag av trening. Anonymous poster hash: 05394...e84
MrsMilla Skrevet 7. januar 2014 #2 Skrevet 7. januar 2014 Ikke slanking når man ammer! Isåfal kanskje bedre med mme?? Meen man kan jo spise normalt sunt og nok, ikke spise snop, og gå lange turer med vogn, litt lett trening her og der. Da vil jo kroppen gradvis komme i bedre form uten slanking med de konsekvensene det har for melka. Bedre kosthold er jo bra for barnet også. Går kanskje ikke veldig fort, men er bedre, tryggere for barnet, mer varig for deg og sunnere for begge. Har selv gått ned 25 kg flere ganger ifbm graviditet, tatt normalt ca 18 mnd, der de siste fem kg henger lenge på.
Musemora Skrevet 7. januar 2014 #3 Skrevet 7. januar 2014 Man kan helt fint slanke seg i rolig tempo når man ammer. Med 1 mann gikk jeg ned masse uten å ville det. Veide 48 kg til slutt. Fikk da ikke beskjed om å slutte å amme pga giftig morsmelk for det. Med sistemann var jeg utålmodig og gikk ned 12 kg på Grete roede. Beg da hun var 3 mnd. De tar hensyn til at du ammer. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #4 Skrevet 7. januar 2014 Bare spis sunt og fornuftig, og beveg deg. Aner ikke hvor mange kilo du vil gå ned? Jeg gikk ned 6 kilo like etter fødsel. I løpet av de neste 3 ukene gikk jeg ned ytterligere 4 kilo uten å gjøre stort. De siste 4 kiloene satt som støpt, jeg måtte gå på melkeproteinfri diett i 6 uker for å få det til å løsne... Anonymous poster hash: 57bdc...c28
magica fra tryll Skrevet 7. januar 2014 #5 Skrevet 7. januar 2014 Om du spiser sånn som du sier, vil du jo gå ned masse i ammeperioden:)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #6 Skrevet 7. januar 2014 Joda, vet jeg kommer til å gå ned til utgangspunktet mitt før graviditeten nesten av kun ved hjelp av amming/sunt kosthold, det gjorde jeg med barn nr.1. Men jeg ønsker å gå ned ytterligere 10-15 kg i tillegg. Så det hjelper meg liksom ikke at jeg går ned "alt" etter fødsel, for det er ikke det jeg la på meg under graviditeten som er problemet. Jeg er skikkelig gira på å ta fatt på kiloene som ikke har noe med graviditeten å gjøre, så lurer på når jeg kan sette igang med det Tittet nemlig på gamle bilder av meg selv, og fy flate så fin jeg nå synes jeg var for 5-6 år siden! Det gav meg enormt mye motivasjon. Anonymous poster hash: 05394...e84
BareMas Skrevet 7. januar 2014 #7 Skrevet 7. januar 2014 Jeg begynner nok slanking og hardtrening etter endt amming, men har tenkt å være aktiv og matbevisst fra og med nå(3mnd på vei)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #8 Skrevet 7. januar 2014 Jeg har gått ned de 10 kg jeg la på meg nå 4 mnd etter fødsel:) men forsøker å gå ned mer på en sunn måte. Var overvektig før fødsel så føler meg ikke vel. Har kuttet ut godsaker og kaffebrød til hverdags, sunnere middag og mer trening. Spiser de kalorier jeg skal ha men spiser sunnere:) går trilleturer eller går på mølla 4x pr.uke. Samt trener styrke hjemme. Anonymous poster hash: 440a3...f48
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #9 Skrevet 7. januar 2014 jeg startet å slanke meg da minsten var 3,5 mnd. Brukte vektklubb og trente. GIkk i rolig tempo ned, ungen led ingen nød Ammet til han var 8-9 mnd. Anonymous poster hash: 53880...64c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå