Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 2 klasse. Er 17 mai slik at det er ekstra ille hvis barnet ikke er tilstede i toget? Anonymous poster hash: 4cb3b...13e
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #2 Skrevet 7. januar 2014 17 mai uka? Det vil si flere dager enn 17 mai? Har ikek skolene blitt VELDIG strenge på dette, uten om ferier? Anonymous poster hash: eb3b1...e47
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #3 Skrevet 7. januar 2014 Nei, det er da ikke obligatorisk å gå i 17-maitog. Men sånn generelt bør en jo ikke ta barna ut av skolen, uansett når på året det er. Anonymous poster hash: 9e5fd...59f
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #4 Skrevet 7. januar 2014 1 uke. Ikke problem å få fri 1 uke, det var ikke spørsmålet mitt. Er en god grunn til den uka, men bare lurte om vi skulle ta en annen uke fordi 17 mai er viktig å få med seg eller om det er det samme liksom Anonymous poster hash: 4cb3b...13e
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #5 Skrevet 7. januar 2014 Nei, det er da ikke obligatorisk å gå i 17-maitog. Men sånn generelt bør en jo ikke ta barna ut av skolen, uansett når på året det er. Anonymous poster hash: 9e5fd...59f Det er det her. Obligatorisk altså... Anonymous poster hash: aaa37...342
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #6 Skrevet 7. januar 2014 Nei, det er da ikke obligatorisk å gå i 17-maitog. Men sånn generelt bør en jo ikke ta barna ut av skolen, uansett når på året det er. Anonymous poster hash: 9e5fd...59f Det er det her. Obligatorisk altså... Anonymous poster hash: aaa37...342 Får barna fri en annen dag da? Ellers er det vel strengt tatt ikke lov... Anonymous poster hash: 9e5fd...59f
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #7 Skrevet 7. januar 2014 1 uke. Ikke problem å få fri 1 uke, det var ikke spørsmålet mitt. Er en god grunn til den uka, men bare lurte om vi skulle ta en annen uke fordi 17 mai er viktig å få med seg eller om det er det samme liksom Anonymous poster hash: 4cb3b...13e Dere trenger ikke å være med i toget, men om det skal bli et arrangement på skolen avhenger vel det at foreldre stiller opp, og jo flere som ikke stiller, jo mer blir det på de som er igjen. Anonymous poster hash: 3b0c8...06c
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #8 Skrevet 7. januar 2014 Nei, det er da ikke obligatorisk å gå i 17-maitog. Men sånn generelt bør en jo ikke ta barna ut av skolen, uansett når på året det er. Anonymous poster hash: 9e5fd...59f Det er det her. Obligatorisk altså...Anonymous poster hash: aaa37...342 Får barna fri en annen dag da? Ellers er det vel strengt tatt ikke lov... Anonymous poster hash: 9e5fd...59f 17 mai og en ettermiddag i jula er obligatorisk for at de skal få gå før to andre dager i året, før sommeren og til jul. Da slutter de 11 Anonymous poster hash: aaa37...342
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #9 Skrevet 7. januar 2014 Mine barn ville blitt veldig skuffet om de ikke fikk være med å feire 17. Mai sammen med vennene sine. Det er en viktig dag som de husker lenge. Anonymous poster hash: a7b81...12d
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #10 Skrevet 7. januar 2014 I år er jo 17.mai en lørdag så er vel ingen bortsett fra de som arrangerer som må være på plass Anonymous poster hash: ac967...5f8
Tyra79 Skrevet 7. januar 2014 #11 Skrevet 7. januar 2014 Vi flyttet til nytt sted for fire år siden. De to eldste har gått i tog her hvor vi bor, mens jeg og minstemann har gått med elevene mine. Etter toget har mann og barn sett toget "mitt", så har alle sammen dratt til plassen vi flytta fra. I fjor dro mannen og minstemann til svigers siden det var langhelg. Da fikk ungene velge selv, de ville til byen og "mitt" tog, så da gjorde vi det. I år er det jo grunnlovsjubileum, så det vil jo bli spesielt i både bygd (hvor vi bor) og by (hvor jeg jobber). Så vi ser hva vi gjør! Ungene her i huset (for tiden 2., 5. og 7. klasse) har ikke lidd noen nød av å ikke feire 17. mai med sine klassekamerater!!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #12 Skrevet 7. januar 2014 Mine barn ville blitt veldig skuffet om de ikke fikk være med å feire 17. Mai sammen med vennene sine. Det er en viktig dag som de husker lenge. Anonymous poster hash: a7b81...12d Enig! 17.mai er en stor dag for barna. Det handler ikke om plikt, men om å frata dem en opplevelse! Jeg ville valgt en annen uke hvis jeg kunne. Anonymous poster hash: 25c85...fcc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå