Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Egentlig pga plass ønsker jeg meg en s-Max men siden økonomien ikke er på lag der akkorat nå, heller jeg mot Passat eller Skoda. Har en på 4 år, og en i magen. Har også bonusbarn på 9år som er her 50/50. Hvordan er det med plass til barnesete i midten bak til 9åringen? Eller er det slik at han ikke kan ha sete pga det ikke er plass da? Anonymous poster hash: d62fb...501
Appelsinpiken Skrevet 7. januar 2014 #2 Skrevet 7. januar 2014 Ville da heller sett på en vw touran, de kan du få ganske rimelig, iallefall 5 seterene. Da har du 3 fullverdige seter i baksetet. Kan ikke sammenligne plassen i forhold til en Passat eller Skoda.
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. januar 2014 #3 Skrevet 7. januar 2014 Vi kjøpte Peugeot 308sw, 7 seter. Da kan vi ha med venner i bilen og (når vi får kjøpt setene) Har minsten på 6 mnd i babysetet, han på 6 i beltestol og hun på 9 i beltestol. Mer enn nok plass til det fordi det er tre individuelle seter bak god å kjøre, og ikke er den dyr heller
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #4 Skrevet 7. januar 2014 Da hadde jeg satset på en litt eldre Mercedes E klasse. Stort bagasjerommet og romslig baksetet med plass til 3 barneseter. Vi har selv en 99 modell. Å her snakket vi bil med null feil, aldri reparasjoner eller verkstedregninger, å der selv om bilen er 15 år Anonymous poster hash: 809be...95e
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #5 Skrevet 7. januar 2014 Vi har Peugeot 5008 til tre barn Anonymous poster hash: bfb3f...989
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #6 Skrevet 7. januar 2014 Nettopp kjøpt smax selv men hva med franske merker, Peugeot 307, 5008, Grand espace, picasso, wv caddy max life, kangaroo, berlingo, Anonymous poster hash: ea5ca...4b7
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. januar 2014 #7 Skrevet 7. januar 2014 Hadde også gått for vw touran da.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #8 Skrevet 7. januar 2014 Vi kjøpte Peugeot 308sw, 7 seter. Da kan vi ha med venner i bilen og (når vi får kjøpt setene) Har minsten på 6 mnd i babysetet, han på 6 i beltestol og hun på 9 i beltestol. Mer enn nok plass til det fordi det er tre individuelle seter bak god å kjøre, og ikke er den dyr heller Denne har vi også. Har hatt to store besafe seter og et maxi cosi babysete bak uten noen problemer med plassen. Har også sittet baki med et besafe sete og et maxi cosi sete uten at det var noe trangt. Sessuten kan baksetene skyves fram og tilbake individuelt, noe som er veldig greit om man har et tomt sete og trenger bedre plass i bagasjerommet. Anonymous poster hash: b67c3...601
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå