Gå til innhold

Er det vanlig å gi gave/oppmerksomhet til forloverne sine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og andre som bidrar med noe til bryllupet? Det hadde vært koselig, er det noe andre pleier å gjøre? Hva gir man evt? Tar gjerne imot tips. Helst noe mer personlig enn en flaske vin e.l.

Anonymous poster hash: 3f03a...de5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde det. Sjekk etsy og bridesmaid jewelry!

Anonymous poster hash: a1019...c1e

Skrevet

Jeg gjorde det. Sjekk etsy og bridesmaid jewelry!

Anonymous poster hash: a1019...c1e

Har tittet litt på Etsy ja. Mye fine smykker der. :) Takk for tips! HI.

Skrevet

Vi gav henholdsvis øredobber og gavekort på polet. Ca 5-600 til hver.

Anonymous poster hash: ed98a...a22

Skrevet

Jeg ga nydelige øredobber til forlover fra Cecilie Melli. Ga også til en annen som bidro, kjøpte for ca 1000 til forlover og 500 til hun andre. Mannen ga fotobok og konjakk til sin :-)

Anonymous poster hash: d0fcc...3f7

Skrevet

Så fine gaver! :) Tenker de ble glade for det! Kan jeg spørre hvordan dere ville gjort det, det er nemlig mange som bidrar med noe i vårt bryllup. Ei venninna skal bake bryllupskaken, to skal spille i kirken, mange baker andre kaker, en lager buketten osv. Hadde dere gitt til alle? Det hadde jo vært koselig, synes jeg, men hva med de som holder taler osv?

Gjest MammaTilKidsa
Skrevet

Høres veldig hyggelig ut å kjøpe gaver til forloverne og andre som bidrar med viktige innslag, sånn som feks toastmaster, brudepiker. De som holder taler ville jeg kanskje ikke ha gitt til, det er jo endel spontane taler ila et bryllup og antallet kan bli mange og ikke minst kan det bli dyrt!!

Skrevet

Høres veldig hyggelig ut å kjøpe gaver til forloverne og andre som bidrar med viktige innslag, sånn som feks toastmaster, brudepiker. De som holder taler ville jeg kanskje ikke ha gitt til, det er jo endel spontane taler ila et bryllup og antallet kan bli mange og ikke minst kan det bli dyrt!!

Ja, jeg begynte å telle på det og det er en del, og jeg aner jo ikke om noen plutselig vil holde tale heller.. Så da blir det nok en liten oppmerksomhet til de som gjør mest. :) Takk for svar! HI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...