Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Varighet Går man på topp da, og fungerer nærmest som en student under opplæring? Får man sin egen lønn, uten å bli trukket? Anonymous poster hash: 42bc7...766
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #2 Skrevet 7. januar 2014 Da trenger jeg litt mer informasjon. Innen hva? I forbindelse med jobb eller skole? Er du utdannet eller ikke?Hvorfor skal du på hospitering, og hvilken avdeling?Selv har jeg vært på hospitering. Dette gjorde jeg frivillig og fikk ikke betalt for det. Jeg var på nyfødtintensiv i 5 dager. Du går mest for å observere, men kan bli sendt ut til å gjøre ulike oppgaver som du mestrer. Anonymous poster hash: 8e175...173
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #3 Skrevet 7. januar 2014 Jeg har vært på hospitering. Gikk på topp som en student, beholdt lønna mi og det var organisert av arbeidsplassen min. Har vært på hospitering 3 ganger. Ene gangen var i 3 mnd, en gang i 6 mnd. og siste gangen var kun 1 mnd. Anonymous poster hash: 7347d...06e
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #4 Skrevet 7. januar 2014 Jobber på sykehjem. 100 %. Har lyst til å Hospitere på medisinsk avdeling på sykehuset, for å lære nye ting, og friske opp litt. Anonymous poster hash: 42bc7...766
NormaJean Skrevet 7. januar 2014 #5 Skrevet 7. januar 2014 Hvordan det skal fungere, lengde og hva som skjer med lønnen din avtaler du med din arbeidsgiver. Vi har hatt leger og sykepleiere hospiterende hos oss, de har i hovedsak observert og fulgt med på visitt, prosedyrer og undersøkelser.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #6 Skrevet 7. januar 2014 Sykehjem er kommunalt, sykehus er stat. Eller? Da må isåfall kommunen betale for at du skal få lære litt ekstra. Har hospitert, men uten å få betalt. Anonymous poster hash: 384e8...77c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå