Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Ja, jeg vet at det er mange meninger om akkurat denne bæreselen, det trenger vi ikke å diskutere. Den skal kun brukes til korte turer på butikken/når barna hennes og leveres på skolen. Det står på pakken at den kan brukes fra 3,5 kilo, men finner ingen informasjon om at det trengs nyfødtinnlegg. Synes den virker så vid uten. Anonymous poster hash: 76256...7f0
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #2 Skrevet 7. januar 2014 Det hjelper ikke at den bare skal brukes i korte perioder. Det er ikke bra for hoftene til barnet ditt. Og hvis det er en gutt, spør mannen om han liker å henge med all tyngde på pungen. Anonymous poster hash: 54704...6db
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #3 Skrevet 7. januar 2014 Det er uinteressant, jeg vil ha svar på det jeg spør om. Anonymous poster hash: 76256...7f0
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #4 Skrevet 7. januar 2014 Er ikke de nye babybjørnselene ergonomisk utviklet da? Anonymous poster hash: 56cbe...f02
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #5 Skrevet 7. januar 2014 Er ikke de nye babybjørnselene ergonomisk utviklet da? Anonymous poster hash: 56cbe...f02 Nei, de er bedre, men ikke bra. De er ikke gode for verken babyen eller bæreren. Anonymous poster hash: 54704...6db
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #6 Skrevet 7. januar 2014 Hvorfor ikke bare kjøpe en ergobaby med nyfødinnlegg da? Kan brukes mye lengre og er bedre for barnet. Vinn-vinn! Jeg forstår ikke at folk insisterer på å kjøpe babybjørn jeg. Anonymous poster hash: 4687a...9e9
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #7 Skrevet 7. januar 2014 Hvorfor diskutere det og bare ikke svare på det jeg spør om? Anonymous poster hash: 76256...7f0
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #8 Skrevet 7. januar 2014 Ja, jeg vet at det er mange meninger om akkurat denne bæreselen, det trenger vi ikke å diskutere. Den skal kun brukes til korte turer på butikken/når barna hennes og leveres på skolen. Det står på pakken at den kan brukes fra 3,5 kilo, men finner ingen informasjon om at det trengs nyfødtinnlegg. Synes den virker så vid uten. Anonymous poster hash: 76256...7f0 Jeg vet ikke noe om denne selen, men er har jo nyfødtinnlegg til andre seler, så kan sikkert brukes i denne også. Anonymous poster hash: e9ddc...659
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #9 Skrevet 7. januar 2014 At folk ikke bare kan la andre være, hadde bb vært så ille og farlig som dere skal ha det til, så hadde dem ikke blitt solgt... Hi, nei, du skal ikke trenge noe innlegg i den. Anonymous poster hash: ec98e...38f
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #10 Skrevet 7. januar 2014 Hvorfor diskutere det og bare ikke svare på det jeg spør om? Anonymous poster hash: 76256...7f0 Fordi jeg ikke forstår hvorfor noen fortsatt velger babybjørn når det er så mange alternativ på markedet som er mye bedre for baby og foreldre. Men jeg ser poenget ditt. Såvidt jeg vet så trenger du ikke nyfødinnlegg i bb. Alle jeg har sett har nyfødte hengende rett og og ned uten noe mer støtte. Anonymous poster hash: 4687a...9e9
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #11 Skrevet 7. januar 2014 At folk ikke bare kan la andre være, hadde bb vært så ille og farlig som dere skal ha det til, så hadde dem ikke blitt solgt... Hi, nei, du skal ikke trenge noe innlegg i den. Anonymous poster hash: ec98e...38f Det selges tobakksvarer og, men alle vet at det ikke er bra. Det er ikke alt på markedet som er bra, men alt som kan gi grønne tall på bunnlinjen til firmaet er verdt å prakke på folk. Herregud, for et idiotisk sammenligning.... Folk velger selv og røyke, men et barn ber ikke om og bli bært i en bb... Anonymous poster hash: ec98e...38f
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #12 Skrevet 7. januar 2014 Jeg kommer til å bruke ergobaby til vanlig, men jeg synes det er tungvint å få den av og på sammenlignet med BabyBjörn. Å hente og levere på skolen tar ca 20 minutter og matbutikken tar 10. Tror barnet overlever det nå og da. Anonymous poster hash: 76256...7f0
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #13 Skrevet 7. januar 2014 Du trenger ikke noe nyfødtinnlegg i BB Bare overse alle de idiotiske svarene! Selv brukte mamma Baby Bjørn på meg, og hvor mange år er ikke det siden. Og tenk også hvor mye dem er blitt utviklet siden den gang:) Jeg har absolutt ingen problemer den dag i dag! Anonymous poster hash: 954f3...6f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå