Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Hei. 20 år her, min kjærste (20 år) har depresjonsproblemer og sliter med dårlig selvtillit. Hadde egentlig planer om å gjøre det slutt for et par mnd siden, men grunnet at hun var så depremert på dette tidspunkte ville jeg ikke såre henne mer. Så jeg ventet et par mnd som var veldig slitsomt for meg ettersom jeg følte at hun "spiste meg opp". Vi kan blant annet ikke se på en normal film sammen en gang pga. hun var redd for at jeg skal bli tent på andre kvinner (som ikke er tilfellet) eller se på damer som er penere en hun.. Fikk vite her om dagen at hun bærer på mitt barn. Har alltid drømt om å få et barn, det er mitt største ønske her i verden, kanskje litt tidelig, men vil forsatt beholde det. Er det riktig av meg å beholde dette barnet med en mor som jeg ikke liker? Jeg er jo livredd for at hennes deprasjonsproblemer og angster vil bli "smittet" over til barnet. Kjærsten min lar meg bestemme over skjebnen til barnet, burde vi ta abort eller tror dere at barnet kan få et godt liv? Jeg har god øknomi og mye fritid, så det er ikke et problem for meg iallefall. Anonymous poster hash: e7a05...728
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #2 Skrevet 7. januar 2014 Hadde ikke orket å få barn med en tjueåring med psykiske problemer.. Får dere barn må du ha kontakt med henne for resten av livet ditt. Vil du det? Anonymous poster hash: 92421...110
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #3 Skrevet 7. januar 2014 Du er ennå ung, er du klar for å gi slipp på 20 år av ditt liv for å muligens ha aleneansvaret for et barn? Dette er forøvrig noe du må tenke gjennom og finne ut av selv. Å være sammen med barnets mor bare fordi dere venter barn sammen, det blir feil og vil før eller senere gå utover barnet. Hvis ikke foreldrene har det godt, har heller ikke barnet det godt. Anonymous poster hash: 3f383...ebb
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #4 Skrevet 7. januar 2014 Abort er aldri en optimal løsning for den som må igjennom det. Men ut i fra mors psykiske helse og at du ikke ser en fremtid med henne så er det ikke den ideelle situasjonen å sette et barn til verden i. Men tror du det blir lettere for deg å gå fra henne etter en abort? Hva slags mann er du da? En ting jeg reagerer på er at du ville gjøre det slutt med henne også fortsatt å ha sex med henne. Snakk om å utnytte noen som er langt nede. Anonymous poster hash: ba1eb...266
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #5 Skrevet 7. januar 2014 Abort er aldri en optimal løsning for den som må igjennom det. Men ut i fra mors psykiske helse og at du ikke ser en fremtid med henne så er det ikke den ideelle situasjonen å sette et barn til verden i. Men tror du det blir lettere for deg å gå fra henne etter en abort? Hva slags mann er du da? En ting jeg reagerer på er at du ville gjøre det slutt med henne også fortsatt å ha sex med henne. Snakk om å utnytte noen som er langt nede. Anonymous poster hash: ba1eb...266 Jeg har overhode ikke utnyttet hun. Jeg har virkelig stilt opp for denne personen og offret mye for at hun skal ha det bedre. Når vi ble sammen viste jeg ikke om disse problemene, hun virket som en veldig normal person de første mnd før hun startet å åpne seg for meg. Sex går begge veier, er ikke bare jeg som får nytelse av det. Anonymous poster hash: e7a05...728
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #6 Skrevet 7. januar 2014 Jeg ville satt meg ned og tenk meg nøye om. Veldig. Ønsker du å være avhengig av å samarbeide med denne jenta i mange mange år? Er HUN klar for barn utfra det du beskriver? Hun er deprimert og ikke minst sykelig sjalu. Hun høres umoden ut, forståelig nok, dere er bare 20 år. Er du klar for å gi opp mye av fritiden din, pengene dine og livet ditt så tidlig fo enten å være i et forhold som du beskriver, bli helgepappa eller alenepappa? Er du det? Jeg hadde rådet dere begge til abort. Høres ikke ut som noen av dere er klare og er dette noe for et lite barn å vokse opp i? Anonymous poster hash: 32cd4...905
Gjest Julia1984 Skrevet 7. januar 2014 #7 Skrevet 7. januar 2014 Tenk deg nøye om!! Jeg hadde ikke bpret frem et barn i denne situasjonen!!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #8 Skrevet 7. januar 2014 Er moren som bestemmer om barnet blir født Tror du Tuller med oss hi Anonymous poster hash: d72b5...44f
Isola&Lille+julegave Skrevet 7. januar 2014 #9 Skrevet 7. januar 2014 Jeg vil absolutt råde deg til å gå for abort. Det å ha barn med noen, binder deg sammen med denne personen for livet. Å ha en psykisk syk mor, er en enorm belastning for et barn. Dette har du nå muligheten til å velge bort. Du er veldig ung. Du kommer til å møte en flott dame å få barn med som blir en god mor. Det er mye bedre!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #10 Skrevet 7. januar 2014 Hei. 20 år her, min kjærste (20 år) har depresjonsproblemer og sliter med dårlig selvtillit. Hadde egentlig planer om å gjøre det slutt for et par mnd siden, men grunnet at hun var så depremert på dette tidspunkte ville jeg ikke såre henne mer. Så jeg ventet et par mnd som var veldig slitsomt for meg ettersom jeg følte at hun "spiste meg opp". Vi kan blant annet ikke se på en normal film sammen en gang pga. hun var redd for at jeg skal bli tent på andre kvinner (som ikke er tilfellet) eller se på damer som er penere en hun.. Fikk vite her om dagen at hun bærer på mitt barn. Har alltid drømt om å få et barn, det er mitt største ønske her i verden, kanskje litt tidelig, men vil forsatt beholde det. Er det riktig av meg å beholde dette barnet med en mor som jeg ikke liker? Jeg er jo livredd for at hennes deprasjonsproblemer og angster vil bli "smittet" over til barnet. Kjærsten min lar meg bestemme over skjebnen til barnet, burde vi ta abort eller tror dere at barnet kan få et godt liv? Jeg har god øknomi og mye fritid, så det er ikke et problem for meg iallefall. Anonymous poster hash: e7a05...728 Du virker ganske umoden og som om du har en del mangel på ordentlig kunnskap på dette området. . Depresjon og angst er overhodet ikke relatert til sjalusi over pene damer på TV, og er på ingen måte "smittsomt". Ca. 40- 50% vil i løpet av livet oppleve depresjon, svært mange av disse i ungdomstiden. Og hvorfor er du sammen med en du "ikke liker"? Anonymous poster hash: f44a7...180
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #11 Skrevet 7. januar 2014 At mor er psykisk syk, kan hun få hjelp med.. Det er mange muligheter til å endre dette, men mor må selv være villig til å jobbe for å bli bedre, og det er en lang prosess. Og prosessen krever støtte fra noen som kan gi mor dette. Genene kan selvfølgelig bli vidreført til eventuelle barn, men barnet trenger ikke å "få utslag" på "sykdommene". Anonymous poster hash: c83af...b49
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #12 Skrevet 7. januar 2014 Dere som har svart er jo helt på jordet...! "Råde deg til abort". Dere skjønner at det betyr at han har fisket seg frem til deres godkjennelse til å presse henne til abort? Dessuten er det hennes kropp og til syvende og sist hennes valg. Han kan si hva han tenker og avgjøre hvor involvert han vil være, men thats it. Anonymous poster hash: f44a7...180
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #13 Skrevet 8. januar 2014 Lol troll, hvilken gutt på 20 skriver " hun bærer på mitt barn" ? Anonymous poster hash: e0871...273
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #14 Skrevet 8. januar 2014 Lol troll, hvilken gutt på 20 skriver " hun bærer på mitt barn" ? Anonymous poster hash: e0871...273 Var det jeg også leste nå, hehe... Ser lett at dette er skrevet av en jente som kjeder seg daaaaa Anonymous poster hash: 0f4ad...3e5
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #15 Skrevet 8. januar 2014 Lol troll, hvilken gutt på 20 skriver " hun bærer på mitt barn" ? Anonymous poster hash: e0871...273 Kanskje hun dikter opp sin egen historie og setter seg selv som "andre" person... Anonymous poster hash: 0f4ad...3e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå