Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Festen er om 3 uker. Og vet ikke om jeg skal melde meg på eller ikke. Alle mine gamle kollegaer skal dit og dette er siste gang alle samles, siden arbeidsplassen ble nedlagt for 1 år siden. Jeg har så lyst, men så til problemet: Mannen min lå med ei kollega (alle vi 3 jobbet på samme sted) for ett år siden. En ons i fylla. Vi jobber med forholdet og vil at alt skal bli bra igjen. Så nå på listen over de på meldte, og hun har meldt seg på. Føler da at jeg ikke kan dra dit, men har veldig lyst, hva hadde du valgt? Kan innrømme at jeg hadde håpet hun ikke hadde meldt seg på, har ikke så lyst å se henne. Men så er jo også dette siste gangen gjengen er samlet. Anonymous poster hash: 01777...00d
Jallow B Skrevet 7. januar 2014 #2 Skrevet 7. januar 2014 Jeg hadde neppe dratt. Men, det spørs også hvor mange det blir, og hvor stort lokalet er. Om sjansen var stor for at vi måtte "hilse", ville jeg ikke orka.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #3 Skrevet 7. januar 2014 Jeg hadde neppe dratt. Men, det spørs også hvor mange det blir, og hvor stort lokalet er. Om sjansen var stor for at vi måtte "hilse", ville jeg ikke orka. Lokalet er ikke stort. Er ca 25stk som kommer. Uff, da får jeg bare bli hjemme og la henne ødelegge for meg igjen :-( Anonymous poster hash: 01777...00d
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #4 Skrevet 7. januar 2014 Jeg hadde dratt! Men jeg hadde oversett vedkommende og kost meg med de gamle kollegane mine. Ikke farian om hun hadde fått ødelegge for meg! Det er hun som skal føle seg liten, ikke du! Skal mannen din være med på festen? Anonymous poster hash: 62f67...9c1
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #5 Skrevet 7. januar 2014 Jeg hadde dratt! Men jeg hadde oversett vedkommende og kost meg med de gamle kollegane mine. Ikke farian om hun hadde fått ødelegge for meg! Det er hun som skal føle seg liten, ikke du! Skal mannen din være med på festen? Anonymous poster hash: 62f67...9c1 Nei, han må jobbe kvelden den helga, men han hadde ikke reist uansett sier han. Anonymous poster hash: 01777...00d
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. januar 2014 #6 Skrevet 7. januar 2014 Det hadde kommet an på hvor god venninne jeg var med de andre som jobbet der. Om jeg risikerte å bli sittende alene hadde jeg absolutt ikke gått. Men om det hadde vært mulighet for å holde fast lag med noen utover kvelden eller et lite vorspiel, hadde jeg gått uten å blunke.
Love my kidz Skrevet 7. januar 2014 #7 Skrevet 7. januar 2014 Hadde dratt! Sørg for å være ekstra fresh da, kjøp nytt antrekk, stikk innom frisøren og ta på deg et smil som sier: Jeg står støtt! Altså ingen hovering eller noe, bare vis at du er sterk og har det bra. Overse denne dama, men heller ikke noe tilsiktet bitchgreie, vær vennlig, men litt avvæpnende. For du SKAL ikke la henne "vinne"
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #8 Skrevet 7. januar 2014 Da har jeg satt meg på lista :-D skulle ønske jeg kunne se utrykket hennes, når hun ser det. For hun er den typen som tror hun er bedre enn meg. Anonymous poster hash: 01777...00d
Gjest Hercule Poirot Skrevet 7. januar 2014 #9 Skrevet 7. januar 2014 Da har jeg satt meg på lista :-D skulle ønske jeg kunne se utrykket hennes, når hun ser det. For hun er den typen som tror hun er bedre enn meg. Anonymous poster hash: 01777...00d Flott! La det lyse selvtillit av deg! Lykke til. :-)
Gjest H to the Izzo Skrevet 7. januar 2014 #10 Skrevet 7. januar 2014 Du burde alliere deg med noen andre av de som skal dit, så kan dere vorse og ankomme i toppform (om du ikke drikker for mye). Om dere er en liten gjeng hun ikke er med i så kan du jo holde deg med dem, og på den måten ikke la henne slippe til hos deg. Vis ihvertfall ikke hvor mye dette plager deg ved å la henne psyke deg ut. Det er virkelig hun som burde skamme seg her, så et par kjappe one-liners er nok lure å ha på lager om noen skulle si noe. Hvis du kan bruke disse tre ukene til å virkelig freshe deg opp, så ville jeg ha gjort det. Selvbruning, tannbleking, noen highlights og sunt kosthold vil sikkert bidra til at du har mer selvtillit på festen. Masse lykke til! Vi heier på deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå