Gjest Julia1984 Skrevet 7. januar 2014 #2 Skrevet 7. januar 2014 Nei, er du gal...det forsvant, alt sammen 2 nyttårsdag. Jula er forlengst over!
MiriamG Skrevet 7. januar 2014 #3 Skrevet 7. januar 2014 nei, tok det ned på søndag, da var treet TEMMELIG tørt kan man si.... alle barnålene lå igjen i trappa da treet var ute hehe. Så da tok vi resten av pynten også, men jeg må si jeg godt kunne hatt den et par dager til, syntes det var trist:( hadde en stressende desember i år, så jula kom sent i gang. Men en julestjerne får fortsatt stå, synes ikke jeg kan kaste ut en helt frisk blomst
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #4 Skrevet 7. januar 2014 Julen ble, tradisjonen tro, tatt ned i går, 13. dag jul. Dvs juletreet står her enda, men uten lys og pynt. Skal straks pakke det bort. Anonymous poster hash: 593cd...218
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #5 Skrevet 7. januar 2014 13 dag jul blir det ryddet bort men i år lar vi adventslys i vinduene være til 20 dag jul . Min mor tar julen bort 20 dagen Anonymous poster hash: c837c...48e
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #6 Skrevet 7. januar 2014 Tradisjon eller ei, her forsvinner julepynt og juletre etc før vi begynner på jobb igjen. Da er det ikke mer jul i mine øyne! Orker ikke komme tilbake til julepynt når juleferien er over og hverdagen har startet Anonymous poster hash: 273e2...9e4
Skylander Skrevet 7. januar 2014 #7 Skrevet 7. januar 2014 Skal pakke det bort på søndag tenkte jeg, er så trivelig å ha det frem når det skal være bursdagsfeiring.
Himmel og hav Skrevet 7. januar 2014 #8 Skrevet 7. januar 2014 Ja! Full pakke! Det var så nydelig å stå opp i dag. Mannen min dro en halvtime før vi andre skulle opp, men han satt på juletreet så det lyste så fint for seg selv i stua. Nå på slutten av jula er nesten den deiligste tida for meg, og jeg gruer meg til å rydde jula ut. Selv om jeg pynter med andre farger og blomster, så blir det allikevel litt kaldt og nakent. Men 20.dag Knut kommer, og da skal jula ut!
ingjo79 Skrevet 7. januar 2014 #10 Skrevet 7. januar 2014 Borte vekkdeilig med nyvasket og " rent og ryddig" hus på nyåret
Ugl@ ruger... Skrevet 7. januar 2014 #11 Skrevet 7. januar 2014 Niks, det rydda mannen og barna bort forrige fredag. Kun en liten ting og det er noe på ytterdøra, plukke med meg når jeg skal ned i kjelleren etterpå tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå