Gå til innhold

Hvor mange av oss her inne krysser fingre for å bli gravid i 2014?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er prøver nå. Har mistet før og håper og er kjempe spent på om vi lykkes.

Hva med dere andre prøvere. Er det første, andre, tredje barn? Har dere mistet tidligere, i så fall hvor mange ganger.

Håper jeg blir gravid i løpet av Januar. Hittil har jeg lykkes på første forsøk hver gang men har mistet 4 ganger. Ingenting galt på tester.

Har fått hormon stikkpiller jeg skal bruke neste gang jeg blir gravid. Nekter å gi opp.

Anonymous poster hash: 99e39...51c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøver, det blir første for både meg & sambo. håper å lykkes før juli i år :)

Skrevet

JEG!!! Begynner forhåpentligvis prøvingen til høsten, har en gutt på 7 mnd nå :)

Anonymous poster hash: 0d247...dcd
Skrevet

Vi prøver og har prøvd en god stund nå.. Dette er første barnet til både meg og sambo. Og vi håper at vi lykkes nå! har ikm 9jan, men, tror ikke jeg er gravid denne gang eller desverre :( 

Skrevet

Vi skal ha prøverør for første gang om noen mnd, så ja'.

Anonymous poster hash: f4e9e...ce8

Skrevet

Vi kommer til å begynne å prøve rundt april/mai og håper å bli gravid innen september. Prøver å få til vårbaby denne gangen også. ;)

Skrevet

Vil prøve i løpet av året. Mistet en gang. Blir første.

Anonymous poster hash: 72793...22e
Skrevet

Vi starter prøvingen i mai/juni. Ønsker et vår/sommerbarn. Fra før har vi en gutt født juni 2012.

Anonymous poster hash: 43013...4ac

Skrevet

Vi begynner til sommeren, vil at nr 2 skal være vårbarn og :) Gleder meg veldig!

Skrevet

Jeg :) Mistet i desember og er klar for å prøve igjen!

Anonymous poster hash: e413d...dad
Skrevet

Er igang med IVF forsøk nå. første sprøyte settes i kveld. Så da håper jeg på positiv test i begynnelsen av februar:) Har 2 IVF barn fra før og har spontanabortert 2 ganger.

Anonymous poster hash: d7c47...b24
Skrevet

Jeg! Skal i gang med 2. ivf i februar, og håper en spire vil feste seg i løpet av året:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...