ullabulla Skrevet 7. januar 2014 #26 Skrevet 7. januar 2014 Jeg synes du har fått mange frekke svar, men jeg synes din svigerinne er litt utidig. Du kan bare svare henne at du helst vil at hun tar det ved en annen anledning. (hva du velger å omtale sønnen din som har da ingen noe med, skjerp dere folkens). Lykke til med den store dagen!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #27 Skrevet 7. januar 2014 Er ikke det bare koselig at du skal bli tante da? Jeg hadde gledet meg masse, og hadde nok synes at det ville vært koselig med en slik nyhet på dåpsdagen! Og ikke minst praktisk for henne, da familien er samlet. Anonymous poster hash: 6d550...007 HI vet jo allerede at hun skal bli tante. HI? Om de absolutt MÅ si det på sønnen din sin dag, så kan du si at de for fortelle det helt på slutten. Hvorfor den dagen? Når er dåpen? Om den er veldig snart, kunne de ikke sagt det på julaften eller en annen familiesammenkomst? De kan heller invitere på kaffe og kake selv og si det da. Anonymous poster hash: 0b9f2...1a3
Himmel og hav Skrevet 7. januar 2014 #28 Skrevet 7. januar 2014 Om hun/de har tenkt å plinge på glasset, reise seg ved bordet og gjøre et nummer ut av det, så hadde jeg synes at det var merkelig, uansett hvilken type familieselskap det er. Halvparten av gjestene har vel ingen tilknytning til din svigerinne, og i så måte ingen interesse av at hun skal ha barn. Det å være fruktbar og bli gravid når man har pula er stort for den det gjelder, men det er da ikke noe å holde tale i en barnedåp om! Jeg reiste meg da ikke i bryllupet til min svigerinne og fortalte at jeg var på tjukka, for det hadde jo ingen interesse for tre fjerdedeler av selskapet. Om de har lyst til å fortelle det litt sånn alminnelig i praten under kaffen, så er det noe helt annet. Det hadde jeg ikke brydd meg om.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #29 Skrevet 7. januar 2014 Jeg synes ikke du er hårsår og sier meg forøvrig enig med *himmel og hav*. Hvorfor i all verden skal man på død og liv annonsere sitt eget på andres feiringer?! Anonymous poster hash: 48ab5...726
LME1001 Skrevet 7. januar 2014 #30 Skrevet 7. januar 2014 Jeg synes ikke du er hårsår. Det er din prins sin dåp, og deres dag. Jeg hadde aldri brukt f.eks min nevøs konfirmasjon til å fortelle om min graviditet.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #31 Skrevet 7. januar 2014 Jeg synes ikke du er hårsår. Jeg erenig med deg, hi! Anonymous poster hash: 32f7a...acc
soleia Skrevet 7. januar 2014 #32 Skrevet 7. januar 2014 Eg hadde berre syntes det var koselig eg, på same måte som eg ikkje hadde problem med at det var barn som fekk litt oppmerksomheit i bryllupet vårt. Er eg rar eller?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #33 Skrevet 7. januar 2014 Haha, jeg pleier egentlig aldri å si prins eller prinsesse, må ha blitt påvirket her inne Nei, altså, grunnen til at jeg blir litt "hårsår" er for hun skal alltid gjøre sånne ting. Og det kommer til å bli sånn når alle har funnet plassen sin så skal hun plinge i glasset og la dagen handle om henne. Det er alltid slik, hun klarer ikke å unne andre lykke. Hun har kommet med utsagn som at hun håper venninnene hennes mister barna når de er blitt gravide osv, men når det handler om henne så er det bare fryd og gammen. HI Anonymous poster hash: a371d...991
Sokkedyret Skrevet 12. januar 2014 #34 Skrevet 12. januar 2014 Synes det er litt spesielt. Jeg hadde aldri funnet på å annonsere en graviditet i andres dåp eller lignende.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #35 Skrevet 12. januar 2014 Jeg syns ikke du er hårsår i det hele tatt. Syns heller at svigerinna di er frekk. Det med at familien er samlet og at det derfor er praktisk, ville jeg sett på som et innmari dårlig skalkeskjul for å få all oppmerksomheten. Tipper hun tenker at hele familien er samlet, tenk hvor mye oppmerksomhet jeg kommer til å få! Anonymous poster hash: 9f60a...eb5
mamma_bergen Skrevet 12. januar 2014 #36 Skrevet 12. januar 2014 Jeg syns heller ikke du er hårsår, jeg syns det høres litt merkelig ut av svigerinnen din..
prekæs Skrevet 12. januar 2014 #37 Skrevet 12. januar 2014 Hva er det med folk som alltid skal annonsere ting på en høytidelig måte. Stort sett så er det vel slik at de nærmeste får beskjed og så kommer ting fram etter hvert. Tror folk de er kongelige eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå