Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Vi var så heldige å få en sønn på 17.mai i fjor, og har begynt å tenke litt på framtidige bursdagsfeiringer. Jeg syns ikke det er naturlig å be inn til barnebursdag på nasjonaldagen, men hva ville dere gjort med feiring med familien? Besteforeldre, onkler og tanter, faddere og liknende? Anonymous poster hash: 324df...4c9
☆☆☆ Skrevet 7. januar 2014 #2 Skrevet 7. januar 2014 Familien kan jo godt kome til kaffi på 17.mai. Det har vore tradisjon for ho eg kjenner med bursdag 17.mai.
monson Skrevet 7. januar 2014 #3 Skrevet 7. januar 2014 Ja, de jeg vet av som har bursdag 17mai har familie bursdag da. Og synes det virker som en veldig fin tradisjon. (Kjenner en voksen dame, og ett barn) og i familien til hun som er voksen, så er det blitt en familie tradisjon å feire 17mai hjemme hos de. Og til det barnet så begynner det å bli en familie tradisjon der også Tror det blir litt vanskelig å ha barnebursdag på denne dagen. De har trossalt sine egene tradisjoner.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #4 Skrevet 7. januar 2014 Vi har et barn som fyller rett før 17 ofte rett etter 17.mai Vi har felles familiebursdag 17. Mai i 16-17 tida. Kjempekoselig og flott avslutning på en hyggelig dag. Familien hører til ulike skolekretser og har opplegg på skolene før de kommer til oss! Vi hører alltid med familien om de vil gjenta dette året og, alle synes det er greit opplegg! Barneselskap har de uka før og etter. Anonymous poster hash: 7122a...3e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå