Gå til innhold

Åpen barnehage, Drammen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har erfaring med åpen barnehage i Drammen? ( eller for den saks skyld andre steder) Er det ok?

Jeg er hjemme med et nurk på litt over 4 mnd, og ja, jeg må innrømme at jeg kjeder meg litt. Selv om vi finner på en god del, og er ute på tur flere ganger om dagen, så begynner behovet for mor om å sosialisere seg litt å bli sterkt :)

Jeg har ingen veninner som er hjemme på dagtid, og heller ikke noe kontakt med de i barselgruppen. Så da tenkte jeg litt på å ta en tur i en åpen barnehage noen timer en dag i uken.

Er nurket for liten til at det er noe poeng, og er det noe ok med en åpen barnehage?

Anonymous poster hash: 68c1e...09b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen her som har noen erfaring her?

Enten i Drammen eller andre steder? :)

Skrevet

Det er åpen bhage i Hokksund. Helt supert der :-D

Anonymous poster hash: d417c...4eb

Skrevet

Det er åpen bhage i Hokksund. Helt supert der :-D

Anonymous poster hash: d417c...4eb

Så bra. Men er det vanlig med så små knøttiser som jeg har, eller vil jeg være den eneste som har med en så liten baby?

Skrevet

Jeg skal i åpen barnehage neste uke. har tvillinger på ett år. Du kan bare møte opp å se om det er noe for deg.. Barnet ditt har neppe så mye glede av det. Personlig ville jeg holdt meg unna, med et så lite barn, med tanke på alle sykdommer som florerer der.

Grunnen til at jeg skal dit, et at jeg er alene med barna og synes de trenger nye utfordringer og møte nye folk. Skal ikke begynne å jobbe før i august.

Skrevet

Står på hjemmesidene at det er for barn fra 1-6 år, men vet om de som har vært der med yngre barn.

Skrevet

Står på hjemmesidene at det er for barn fra 1-6 år, men vet om de som har vært der med yngre barn.

Ah, takk for info. Jeg så ikke noe om alder på sidene i Drammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...