Gå til innhold

Er det ulovlig å pulverisere paracet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke å svelge tabletter og jeg har knuste tabletter i en gjennomsiktig pose på jobb. Dette må vel være lovlig selv om det kan mistenkes for noe annet?

Anonymous poster hash: ca7aa...e21
Skrevet

Er jo ikke ulovlig :) Men hva med å ha de knuste tablettene i tablettknuseren? Det har jeg, så ser det ikke så rart ut heller :)

Anonymous poster hash: 717a4...06e
Skrevet

Paracet er laget for å kunne pulveriseres. men jeg forstår godt at det kan oppfattes som noe annet.

Kan du ikke ha det i en liten diskret boks istede for gjennomsiktig pose? 

Skrevet

jeg foreslår du heller knuser paracetten rett før den skal tas.. så slipper du at folk tror du går rundt meg amfetamin eller noe ulovlig i den duren.

Skrevet

Hva med å bruke brusetabbeletter?

Skrevet

Du trenger vet ikke knuse den før rett før du skal ta den?

Det må da være fryktelig upraktisk å drasse rundt på en pose med pulver. dessuten blir det vanskelig å måle opp hvor mye du skal ta.

Knus heller tebletten rett før du evt. skal ta den. Alternativt kan du velge stikkpille eller den flytende varianten.

Skrevet

Jeg klarer heller ikke å svelge tabletter. Jeg bruker stikkpiller. Ikke noe problem når du er blitt vandt med dem.

Anonymous poster hash: 43024...27f
Skrevet

Brusetabletter, mixtur eller stikkpiller burde vel være bedre alternativer?

Skrevet

Hvorfor måtte du så absolutt oppbevare det i en gjennomsiktig liten pose da? 
Kan du ikke i det minste ha det over i en boks eller noe . Du skaper jo 90% av mistankene med vilje isåfall:p

Skrevet

Er det du som lurte på om hva som skjedde dersom du veivet rundt med en liten pose med knust paracet på byen?

Hva med sup (rektalt) eller brusetabl. ? Så slipper du å lure på hva folk tenker om den lille plastikkposen fylt med knust paracet.

Skrevet

Nei, men å lure i folk pulverisert medisin, som paracet i mat, det er ulovlig. Blir av og til gjort i ft demente pasienter.

Skrevet

Fullt lovlig å knuse paracet, men eg håpar det å kaste vekk fellesskapets ressursar ved å sette igang etterforskning ved å gå rundt med kvitt pulver i små posar rammast av ei eller anna lov. Det burde vere grenser for idioti.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...