MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Ser ut til at vi står igjen med to alternativer. Hvilket av disse ville dere valgt? Jenny eller Martine..
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #5 Skrevet 7. januar 2014 Jenny Anonymous poster hash: 393d6...1df
Hun med alle ungene Skrevet 7. januar 2014 #7 Skrevet 7. januar 2014 Helt klart Jenny! Det er så fint!
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 7. januar 2014 Forfatter #9 Skrevet 7. januar 2014 Ser ut til at de fleste her er enig med meg da Mannen liker Martine best, og jeg er ikke så imponert over navnet. Og Jenny er favorittnavnet mitt, så jeg krysser fingrene for at han blir med på det
*Dubsgirl* Skrevet 7. januar 2014 #12 Skrevet 7. januar 2014 Jeg ville valgt Martine Men Jenny er også et fint navn - jeg liker bare Martine bedre
anonyme123 Skrevet 7. januar 2014 #13 Skrevet 7. januar 2014 Jenny! Martine er fint det også, men bittelitt kjedelig
Frøken Ubesluttsom Skrevet 7. januar 2014 #14 Skrevet 7. januar 2014 Jeg ville velgt Martine. Da jeg har intrykk av at Jenny er mye mer brukt i dag enn Martine. Hvertfall her omkring. Hvis sånt betyr noe.... Hva med Jenny Martine?
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 7. januar 2014 Forfatter #15 Skrevet 7. januar 2014 Jeg ville velgt Martine. Da jeg har intrykk av at Jenny er mye mer brukt i dag enn Martine. Hvertfall her omkring. Hvis sånt betyr noe.... Hva med Jenny Martine? Det er et fint dobbeltnavn Men siden vi har dobbelt etternavn så synes jeg det blir litt for mange navn. Har selv fire navn, og det har bare vært til bry
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #17 Skrevet 7. januar 2014 Martine! Jenny er et fæælt navn. Anonymous poster hash: 0c77a...db9
BabyBoom-84 Skrevet 8. januar 2014 #20 Skrevet 8. januar 2014 Jeg liker best Martine av de to, og synes Jenny blir litt småharry... MEN jeg vet at jeg hadde syntes Jenny var fint hvis jeg ble kjent med en søt liten en med det navnet, så gå for det du liker best!
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 9. januar 2014 Forfatter #23 Skrevet 9. januar 2014 Takk for alle svar Er fortsatt ikke helt enige, og går gjennom en del andre navn også. Det er ikke lett! Men vi er i alle fall enige om at vi begge liker Jenny veldig godt, og siden jeg ikke er helt komfortabel med Martine, håper jeg at Jenny vil vinne av disse to
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå