Gå til innhold

Jeg skjønner godt at noen ønsker veldig å få en datter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror alle har et ønske innerst inne, om det er gutt eller jente kommer jo ann på foreldrene. Men tror også alle tenker at babyen er frisk som er det viktigeste.

Poenget var bare at alle har forskjellige ønsker :) ikke noe fasit på at nor vil ha jente, eller far vil ha gutt.

Selv har vi en jente og nå venter vi en gutt, pappan hadde håpet det var en jente igjen, men glad for at alt ser bra ut med babyen. Anonymous poster hash: ac5a6...de2

Jeg har ikke noe ønske innerst inne, nei. Nå får jeg gutt og om neste blir gutt eller jente er rivende, ruskende samma faen. Om det blir jente kommer jeg til å tenke at det skal bli morsomt å oppleve å være jentemamma, får jeg gutt kommer jeg til å være glad for at de to brødrene kommer til å bli gode venner og få stor glede av hverandre. Det er positive sider ved begge kjønn:) Mannen og jeg prøvde i 8 mnd og mistet første i uke 9, så om jeg er så heldig å bli gravid igjen er jeg overlykkelig bare det går bra.

Og igjen: ikke tillegg andre mennesker føleser de ikke har! Det er veldig provoserende!!!!!

Vist du leser hva jeg skreiv, så sier jeg ikke ALLE har, men fleste parten, og det er fordi folk sier det.

Jeg og mannen prøvde i 18 mnd nå, og mistet 2 ganger, så ikke kom og si jeg ikke er fornøyd heller, for det er også ganske provoserende!!!

Anonymous poster hash: ac5a6...de2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før jeg fikk barn tenkte jeg også at det var mer stas for mor å få jente og for far å få gutt. Nå har jeg en av hver og vet at det ikke betyr den døyt, man elsker barna sine like høyt uansett hvilke kjønn det er! Man får ingen ekstra livsverdi fordi man har jenter eller gutter, det er selve barnet som gir glede.

Enig, det eneste som betyr noe er at barnet er friskt :)

Skrevet

Jeg tror alle har et ønske innerst inne, om det er gutt eller jente kommer jo ann på foreldrene. Men tror også alle tenker at babyen er frisk som er det viktigeste.

Poenget var bare at alle har forskjellige ønsker :) ikke noe fasit på at nor vil ha jente, eller far vil ha gutt.

Selv har vi en jente og nå venter vi en gutt, pappan hadde håpet det var en jente igjen, men glad for at alt ser bra ut med babyen. Anonymous poster hash: ac5a6...de2

Jeg har ikke noe ønske innerst inne, nei. Nå får jeg gutt og om neste blir gutt eller jente er rivende, ruskende samma faen. Om det blir jente kommer jeg til å tenke at det skal bli morsomt å oppleve å være jentemamma, får jeg gutt kommer jeg til å være glad for at de to brødrene kommer til å bli gode venner og få stor glede av hverandre. Det er positive sider ved begge kjønn:) Mannen og jeg prøvde i 8 mnd og mistet første i uke 9, så om jeg er så heldig å bli gravid igjen er jeg overlykkelig bare det går bra.

Og igjen: ikke tillegg andre mennesker føleser de ikke har! Det er veldig provoserende!!!!!

Vist du leser hva jeg skreiv, så sier jeg ikke ALLE har, men fleste parten, og det er fordi folk sier det.

Jeg og mannen prøvde i 18 mnd nå, og mistet 2 ganger, så ikke kom og si jeg ikke er fornøyd heller, for det er også ganske provoserende!!!

Jeg leser hva du skrev, du skrev nemlig: Jeg tror alle har et ønske innerst inne

ALLE SKREV DU

NEI, alle har ikke et ønske innerst inne. For meg er det samma f.

Skrevet

Du ville gjerne ha datter og frå det utledar du at alle damer vil det?

For meg var det revnande likegyldig kva eg fekk.

Skrevet

Jeg og mannen prøvde i 18 mnd nå, og mistet 2 ganger, så ikke kom og si jeg ikke er fornøyd heller, for det er også ganske provoserende!!!Anonymous poster hash: ac5a6...de2

Du kan umulig ha snakket med flesteparten av alle mennesker HI, så det argumentet er ikke logisk holdbart. Og av svarene du får her inne egner seg til å rokke ved den oppfatningen du har om at de fleste kvinner ønsker seg jentebarn. Kjenner også et stikk i hjertet når du sier du føler med dem som har flere gutter fra før, og som prøver på en siste i i håp om at det er en jente og får nyheten om at det er nok en gutt i vente. Barn er en gave, og det er pokker meg helt uforståelig at man kan kjenne skuffelse over kjønnet til barnet man bærer på.

Skrevet

Har en bonussønn og en sønn. Fikk vite jenta er på vei nå, jeg ble utrolig glad. Men mest fordi barnet var friskt, og jeg hadde forgudet barnet uansett hva kjønn. :)

Anonymous poster hash: aaec8...3d9

Skrevet

Alle damer ønsker seg hund, innerst inne.

Skrevet

En tispe eller en han hund?! ;) heh...

Anonymous poster hash: f65af...4e3

Skrevet

En tispe eller en han hund?! ;) heh...

Anonymous poster hash: f65af...4e3

Det må jo være en tispe for å bøte på manglende jentebabyer... :P

Skrevet

Hjelpes, HI. Bare fordi du føler det sånn så betyr det ikke at alle andre også gjør det. Det viser bare hvor lite forståelse du har for at mennesker er forskjellige, har forskjellige ønsker og følelser.

Anonymous poster hash: ee7aa...0b1

Skrevet

Jeg ønsket meg jente begge gangene. Og var så utrolig heldig å få jente begge gangene. Vet jeg hadde blitt skuffet hvis det var gutt, men det hadde så klart gått fort over. Men jeg enig med HI

Anonymous poster hash: 9fb96...cc9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...