Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Blir så himla dårlig i magen av penecilin, så ønsker så langt jeg kan å ikke få det. Men jeg har en skikkelig bihulebetennelse som jeg bare må få tatt knekken på :-( Anonymous poster hash: 67fac...6cf
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #2 Skrevet 7. januar 2014 Du kan jo prøve akupunktur, samt bruke Fenumax og drikke sitronvann. Noen har bihulebetennelse pga bakterier, andre har det pga sopp. Sistnevnte kan midlertidig bli bedre etter antibiotika, men så får de som regel det bare tilbake igjen. Unngå slimproduserende mat, som f.eks. meieriprodukter, hvete, banan og sukker. Noe som heter Red Marine Algae (helsekost) er også suverent mot virus og bakterier. Koster mye, men jeg har unngått antibiotika flere ganger ved å bruke denne. Anonymous poster hash: cbba0...228
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #3 Skrevet 7. januar 2014 Omg Penicillin er antibiotika!! Blir som å spørre skal jeg kjøpe meg en Audi eller en bil... Anonymous poster hash: b8a56...1ba
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #4 Skrevet 7. januar 2014 Penicillin er et antibiotika. Dersom du har fått en type antibiotikum før og ikke tålt det, er det mulig du vil tåle en annen type bedre. Anonymous poster hash: f4b82...8cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå