Gå til innhold

Har politiet og brannvesen helt forskjellige fysikktester? Ser jaggu sånn ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så utrolig mange direkte fete politimenn det finnes der ute. Se bare på de i "Nattpatruljen", kvapsete og utrente over halvparten av dem.

Trodde det krevdes en viss fysikk av dem jeg også.

Brannmenn derimot. Har aldri sett en eneste brannmann med et gram for mye på kroppen. De har smashing kropper alle sammen, selv om de er 20 eller 60.

Why?

Anonymous poster hash: bf4b8...7cd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi brannmannene sine uniformer har hold-in undertøy :P

Anonymous poster hash: b241d...d18
Skrevet

Kanskje fordi brannmenn er avhengige av å være i veldig god form for å kunne gjennomføre jobben sin, mens det ikke nødvendigvis er slik for alle politimenn? Man kan jo ha veldig ulike jobber innenfor politiet mens brannmenn gjør vel stort sett det samme?

Er nødt til å være i god form for å komme inn på politihøgskolen, men det vil jo ikke si at man vedlikeholder formen for alltid?

Bare synser jeg altså, for vet jo egentlig ikke :P

Skrevet

Haha, da har du ikke sett noen fra brannkorps utenfor de store byene ;-) 

Her er brannkorpset basert på frivillighet og jeg har mine tvil til at noen av dem klarer å hjelpe så mye som en katt ned fra et tre. 

Politiet derimot, er nokså trente, selv her. 

Anonymous poster hash: 2d16e...d9e
Skrevet

Kanskje fordi brannmenn er avhengige av å være i veldig god form for å kunne gjennomføre jobben sin, mens det ikke nødvendigvis er slik for alle politimenn? Man kan jo ha veldig ulike jobber innenfor politiet mens brannmenn gjør vel stort sett det samme?

Er nødt til å være i god form for å komme inn på politihøgskolen, men det vil jo ikke si at man vedlikeholder formen for alltid?

Bare synser jeg altså, for vet jo egentlig ikke :P

Har de ikke jevnlige tester etter endt utdannelse da? Sjokkerende hvis ikke

Anonymous poster hash: bf4b8...7cd

Skrevet

Kanskje fordi brannmenn er avhengige av å være i veldig god form for å kunne gjennomføre jobben sin, mens det ikke nødvendigvis er slik for alle politimenn? Man kan jo ha veldig ulike jobber innenfor politiet mens brannmenn gjør vel stort sett det samme?Er nødt til å være i god form for å komme inn på politihøgskolen, men det vil jo ikke si at man vedlikeholder formen for alltid?Bare synser jeg altså, for vet jo egentlig ikke :P

Har de ikke jevnlige tester etter endt utdannelse da? Sjokkerende hvis ikke Anonymous poster hash: bf4b8...7cd

Aner ikke :)

Skrevet

Ikke det at jeg trenger og løpe ifra politiet, men tror ikke det skulle vært så veldig vanskelig med noen av de mennene jeg har sett.

Skrevet

Her består brannvesenet stort sett av fete 50-60 årige livsnytere. Politiet er ikke så langt i fra den kategorien de heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...