Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 er det meningen man skal gjøre noe når mannen tar penis ut og inn. skikkelig flaut, men lurer veldig på dette, har bare hatt en partner og var begge jomfru. så har ikke noen å sammenligne med, ikke han heller.. Anonymous poster hash: de298...ea7
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #2 Skrevet 7. januar 2014 Jeg pleier å massere klitoris i takt med mannen min sin rytme. Vi liker å "komme sammen", og jeg kommer kun ved klitoris massasje. Mannen min masserer klitoris viss han rekker fram/ikke må støtte seg pga sexstillingen. Anonymous poster hash: 97bf7...29d
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #3 Skrevet 7. januar 2014 Du kan bevege bekkenet mot hans. Du kan stramme de indre musklene rundt penisen hans når han trenger inn i deg (ikke stram deg når han trekker seg ut, for da kan det komme fiselyder... fant jeg ut ). Som nr 2 sider så kan du stimulere klitoris, da er det for de fleste lettere å få orgasme. Prøv deg/dere frem. Vær nysgjerrige og ikke tenk på at noe er flaut, så lenge det er godt. Anonymous poster hash: 77a30...01c
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #4 Skrevet 7. januar 2014 Klittmassasje er tingen! Kommer en gang før vi setter i gang. Da kommer jeg mye lettere mange ganger etterpå. Anonymous poster hash: 7e2bd...ffd
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #5 Skrevet 7. januar 2014 som nevnt over. du kan også "stramme" inni kjeden når han er inni deg, det skal føles godt for mannen;)Også kan du (om du klarer) kile/massere han på ballene - dette funker veldig bra bakfra, og jeg lover at han liker det! Anonymous poster hash: b0444...edf
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #6 Skrevet 7. januar 2014 som nevnt over. du kan også "stramme" inni kjeden når han er inni deg, det skal føles godt for mannen;) Også kan du (om du klarer) kile/massere han på ballene - dette funker veldig bra bakfra, og jeg lover at han liker det! Anonymous poster hash: b0444...edf Mannen min kan ikke fordra det, så ikke alle menn liker det. Man jo bare prøve og spørre Anonymous poster hash: 5f084...ec8
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. januar 2014 #8 Skrevet 7. januar 2014 som nevnt over. du kan også "stramme" inni kjeden når han er inni deg, det skal føles godt for mannen;) Også kan du (om du klarer) kile/massere han på ballene - dette funker veldig bra bakfra, og jeg lover at han liker det! Anonymous poster hash: b0444...edf Mannen min begynner å le om jeg kiler han på ballene. Og han liker det ikke! Synes du bør prøve deg frem og snakke med han og finne ut hva dere liker
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #9 Skrevet 7. januar 2014 Pleier å være litt "med". Altså ligger ikke bare passiv, men møter bevegelsene om du skjønner. Anonymous poster hash: 45fc7...c2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå